fbpx

אז יהיה לנו פלייאוף?

צילום: עמית מנגלוס
אם תשמור על מקומה בטבלה, יש לגליל עליון סיכוי טוב להגיע לפלייאוף העליון ● הנער השליו מכפר הנשיא בועט את דרכו לליגה של הגדולים ● מהדורת סיכום השבוע בספורט
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

כדורסל גברים: מתכוננים לתל אביביות

הפועל גליל עליון ניצלה את שבוע פגרת הנבחרת, כדי לקיים שני משחקי אימון ביתיים, בהם חסרה הקבוצה את שלושת נציגיה לצמד משחקי הסיום של קמפיין מוקדמות גביע המדינה: איתי מושקוביץ, רועי הובר והקפטן נמרוד לוי – שקלע 20 נקודות במשחק הניצחון 79:87 על סלובניה. ביום ראשון נחלה הקבוצה הגלילית הפסד 64:59 במשחק מול הפועל גלבוע/גליל, נועלת טבלת ליגת העל. דיישון בוקר הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות. ביום שלישי זכתה הקבוצה בניצחון גדול 61:88 על מכבי רעננה מהליגה הלאומית. את רשימת הקלעים הובילו לוטן אמסלם עם 22 נקודות. שלושה שחקני בית זכו לזמן משחק ממושך: רון כהן – שקלע 20 נקודות, נדב מלכה (משחק גם בקבוצת הנוער) קלע 5 נקודות ורועי קוז'יקרו קלע 3 נקודות.

ביום ראשון הקרוב, בשעה 18:00 (שידור ישיר בערוץ הספורט), תחזור הקבוצה למעגל משחקי הליגה, כשתתארח למשחק סופר מאתגר אצל מכבי ת"א, שמוליכה את הטבלה ביתרון של 3 נקודות ומשחק חסר בהשוואה להפועל גליל עליון – שכעת מדורגת במקום הרביעי. שישה ימים לאחר מכן, תארח הפועל גליל עליון את הפועל ת"א, שמדורגת במקום השני עם מאזן זהה לזה של מכבי ת"א. המשחק ייערך במוצאי השבת, ה-11/3, בשעה 18:30, באולם הפיס בכפר בלום. כרטיסים למשחק יימכרו במכירה מוקדמת ביום שישי הקרוב, בין השעות 11-13 באולם, ולאחר מכן באתר האינטרנט של הקבוצה.

הפועל גליל עליון שואפת בעוד ארבעה מחזורים למצוא את עצמה בין שש הראשונות, מה שיוביל אותה למשחקי הבית העליון, משם מעפילות כל הקבוצות לפלייאוף העליון, אליו יצטרפו הקבוצות שיסיימו במקומות 7-8 בבית התחתון. כרגע מקדימה הפועל גליל עליון ב-3 נקודות ומשחק עודף את הפועל ב"ש/דימונה ובני הרצליה, שמדורגות במקומות 7-8.

צילום: עמית מנגלוס

כדורגל בנים: מהמגרש באיילת השחר למכבי ת"א

בעוד כחודשיים שליו דיין מכפר הנשיא יחגוג יום הולדת 14, אך נדמה שבחודש שעבר קיבל מתנת יום הולדת מוקדמת, כשהושלם מעברו מקבוצת הילדים של עירוני קריית שמונה למכבי ת"א. דיין משחק כקשר התקפי ואחרי שכבש 19 שערים בחצי עונה במדי עירוני קריית שמונה, עבר לשורותיה של מכבי ת"א שנחשבת לאחת מהקבוצות הטובות בארץ. ביום שלישי האחרון כבש הנער המוכשר צמד שערים ראשונים במדי קבוצתו החדשה, במשחק הניצחון 0:4 על מכבי רחובות. דיין צפוי בהמשך להתגורר בפנימייה מטעם המועדון התל אביבי, שרואה בו שחקן עם פוטנציאל עתידי גבוה.

מי שיכול להעיד בצורה הטובה והקרובה ביותר על הדרך שעשה שליו דיין הוא יורם עומר (כפר הנשיא) – מנהלה המקצועי ומייסדה של מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון. דיין החל בגיל חמש את דרכו בבית הספר לכדורגל של המועדון, בהמשך השתלב בקבוצת הליגה, עבר לקריית שמונה, ועתה בתום שתי עונות וחצי נפרד ממנה לטובת מכבי ת"א. "כבר בדרך מגן הילדים בכפר הנשיא, משם הייתי אוסף אותו לאימון, שליו הראה שכל עולמו זה הכדורגל", מספר עומר. "הוא המתין ראשון בתור לצאת מהגן, לבוש ומוכן לאימון. ההתמדה, הרצינות וההשקעה החלו אז והמשיכו הלאה. במהלך חמש השנים בהן היה במועדון הפועל גליל עליון, זכיתי לאמן ילד שכל רגע איתו לימד גם אותי, למה אנחנו כל כך אוהבים את המשחק הזה. כמובן שלצד אין ספור רגעים של אושר, היו גם דמעות ורגעי שבירה. יחד עם ההורים שלו רויטל ואייל, הצלחנו לעודד אותו להמשיך ולא לוותר. השנים הבאות הוכיחו שהמאמץ היה שווה". עומר לא מסתיר את התרגשותו מהפרק החדש של דיין: "המעבר למכבי ת"א מילא אותנו גאווה ואני מאמין שגם שם – ואולי במיוחד שם, שליו יביא איתו את הכישרון ואת הערכים עליהם גדל, בדרך לדבר האמיתי עליו חלם".

שליו דיין. צילום: רויטל דיין

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240507-WA0004
חזרו לליגת העל!
זאת הייתה, ללא ספק, אחת העונות המטורפות ביותר...
WhatsApp Image 2024-05-02 at 10.47
חצי המנשה
ניצחון אחד מול שחקני ירושלים ומנשה, הפסד...
2
שאקיל בגליל!
לאחר עזיבתם של עומאר סילבריו ואלפונסו אנדרסון...

Education Template