fbpx

חזרו לליגת העל!

צילום: יעל אוראל
זאת הייתה, ללא ספק, אחת העונות המטורפות ביותר שעברו שחקני קבוצת הנוער גליל עליון, אך חרף שלל האתגרים, הקשיים והמגבלות הם עשו זאת – אחרי עונה אחת בלבד של ירידה, הם חזרו אמש לליגת העל
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

נוער הגליל העליון שוב על המפה. ביוני אשתקד, אחרי מספר שנים טובות פחות של מחלקת הנוער, ירדה קבוצת הנוער מליגת העל. כבר באותו היום ידעו מנהלי הקבוצה שמדובר רק בעניין של זמן – הם לא מתכוונים לוותר, והקבוצה תעלה חזרה למעלה. הם רק לא דמיינו שזה יקרה רק תוך שנה אחת. ועוד איזה שנה.

עונת 2023-24 הייתה מאתגרת ומשוגעת מכל הבחינות. משחק הפתיחה נקבע למוצאי שבת, השבעה באוקטובר, הבוקר בו התהפך העולם על כולנו.

כך החלה הקבוצה את אימוניה במחנות אימונים מחוץ לגליל, כשחלק ניכר משחקניה מפונים מהאזור. רק חודשיים אחר כך, בעשרה בדצמבר, וכשמשחקי הליגה כבר החלו, חזרה הקבוצה להתאמן בגליל העליון.

את כל משחקי הסיבוב הראשון בליגה שיחקה הקבוצה במשחקי חוץ בלבד – בלי בית, בלי עוגן ועם אינספור שעות על הכבישים, מה שרק העמיס קושי נוסף על השחקנים, וחרף כל זאת סיימה את הסיבוב עם מאזן מרשים של 12 ניצחונות מול הפסד בודד, שכבר רימז שמדובר בעונה יוצאת דופן.

משחקי הסיבוב השני היו מאתגרים לא פחות – לא מעט קבוצות חששו להגיע לגליל, ובמקביל התמודדו שחקני הקבוצה ואנשי הצוות עם הלחץ המקצועי, כשהמטרה שניצבת כל הזמן לנגד עיניהם היא לנצח את המשחקים ולעלות ליגה.

אמש הבטיחה הקבוצה סופית את חזרתה לליגת העל כשניצחה את גלבוע מעיינות בתוצאה 65:83 באולם ביסוד המעלה.

ברכות חמות על ההישג המרשים לשחקני הקבוצה: יובל ברק, שי ברקוביץ, דן וויצברגר, שקד רוזנפלד, נווה רוזנברג, אורי גורדון, עומר בנטוב, אור רודולף, יואב אלמישלי, אביב ארונוב, כרם אשכנזי, יהונתן עוז ויהלי צפרוני, ותודות למאמן שגיא שלו ועוזרו איתי אברהמס, שגם בתנאים המטורפים בהם פעלו הצליחו לאסוף את השחקנים ולהתמודד עם לחץ, עומס והיעדרה של שגרה נורמלית.

"חזרנו! ואנחנו פה להישאר", סיכם המנהל הארגוני ליאור קרת,  "בתקווה שגם החטופים, תושבי הדרום ותושבי הצפון יחזרו לביתם במהרה. יאללה גליל!"

אולי יעניין אותך גם:

ראשית
חשכה נראית
"ככל שהזוועות בדרום התבררו הטראומה התעצמה,...
זבונטה רדיק (Large)
לא איבדו את הצפון
שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, נותנים...
נדב 1
בשל פציעה – נדב רייסברג נאלץ לפרוש מהג'ירו דה איטליה
נדב רייסברג (23), בן קיבוץ דפנה, שמזה כשנתיים...

Education Template