fbpx

ראש המועצה בעשור האחרון, גיורא זלץ,
הכריז על צאתו לדרך חדשה

צילום: מ.א. הגליל העליון
אחרי 10 שנות כהונה כיו"ר מועצה אזורית הגליל העליון, הוציא היום גיורא זלץ הודעה לתושבים, בה הוא מכריז כי אין בכוונתו להתמודד לראשות המועצה בקדנציה הבאה

הודעתו של זלץ יצאה אחרי שאושר תקציב המועצה לשנת 2023, ובתום שתי קדנציות אינטנסיביות, בתוכן, בין השאר, מבצע 'צוק איתן', מגפת הקורונה וחמש מערכות בחירות כלליות לראשות הממשלה.  

במהלך כהונתו הצליח זלץ להכפיל את תקציב המועצה בהשוואה לתקציבה בעשור שקדם לו, ולהגדיל משמעותית את סל השירותים הניתנים לתושב, לצד קליטה מואצת בקיבוצי המועצה וקידום שלל תוכניות ארוכות-טווח לפיתוח כלכלי-אזורי.

הודעתו התקבלה, אמנם, בצער עבור רבים, אך לא הייתה מפתיעה שכן פעמים רבות בעבר התבטא בדבר חשיבות הגבלת מספר הקדנציות לנבחרי ציבור.

"לכל תפקיד ציבורי, אני סבור, יש לקצוב מספר קדנציות מוגבל", כך כתב בהודעתו היום; "עבור תפקיד מנהיגותי משמעותי כראש רשות – בו אחריותך, מעורבותך ויכולתך לקבל החלטות עבור אנשים רבים כל כך – התקופה הראויה, לעניות דעתי, היא שתי קדנציות לכל היותר. על פי תפיסת עולמי אין זה נכון – לא מקצועית, לא מוסרית ולא אישית, לכהן כנבחר ציבור לתקופה שאיננה מוגבלת בזמן".

זלץ נולד וגדל בלהבות הבשן. שירת כקצין בחיל השריון, סיים את שירותו כמפקד פלוגה, ובשירות המילואים שימש כמפקד גדוד שריון. ניהל את חברת 'להבות', 'אייל אופטיקה' ו'שמיר מוצרים אופטיים', ובין לבין שימש כשליח התנועה הקיבוצית בצפון אמריקה וראש ארגון השומר הצעיר בארה"ב.

"היה לי לכבוד רב לשרת אתכם במהלך עשר השנים האחרונות", סיכם זלץ את הודעתו, "וכולי תקווה כי הבא אחרי יהיה האדם הראוי והמתאים לכהן בתפקיד ולהוביל הלאה בבטחה את האזור".  

הבחירות לראשות המועצה צפויות להתקיים ב-31 באוקטובר 2023.

אולי יעניין אותך גם:

1
מנצחים את גלבוע, מתכוננים לחולון
במשחק שנערך אמש באולם בגן נר זכו שחקני הפועל...
ראשית
"ידענו שלא נעצור עד שנצליח"
הובלת מריצת אבטיחים בסנגל וכינוס זריז של...
ראשית
הַמּוּזוֹת לֹא שׁוֹתְקוֹת
בבוקר השבת השחורה, רגע אחרי פתיחת תערוכת...

Education Template