fbpx

הפסד לגליל עליון מול בני הרצליה
במחזור הפתיחה של הליגה

מהקלעים המובילים, מרקוס קאר. צילום: גיל נוימן, מדיה הפועל גליל עליון
במשחק שנערך בראשון החולף בחדרה, ניצחה בני הרצליה 87:93 ● בשבוע הבא מתארחת גליל עליון בגלבוע,
לדרבי ההתיישבות העובדת
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

לא רבים האמינו, או רצו להאמין, שאת עונת 24/25 תפתח הפועל גליל עליון הרחק ממבצרה, אולם 'הפיס' בכפר בלום. ההשפעות הקשות של מלחמת חרבות ברזל על האזור אילצו את הקבוצה להעביר את מרכז פעילותה לאזור חדרה והקבוצה מתאמנת ומשחקת את משחקי הבית שלה באולם ה'אנרבוקס' המפואר בחדרה, ורבים משחקניה שוכנו במלון 'אלמא' בזיכרון יעקב. קברניטי הקבוצה והצוות המקצועי בראשותו של המאמן, גוני יזרעאלי, כמהים לשוב לגליל העליון ולאולם הביתי בכפר בלום, בשל החיבור השורשי למקום וגם כדי ליהנות מיתרון ביתיות במשחקים ולאפשר להמונים לצפות מקרוב במשחקי ואימוני הקבוצה ולחזור לחיות בתוך הקהילה הגלילית.

אמש אירחה הקבוצה את בני הרצליה למשחק ליגה ראשון לעונת 24/25. היה זה משחק פיקנטי בגזרת המאמנים, שכן גוני יזרעאלי ויהוא אורלנד – מאמן בני הרצליה, ערכו שניהם הופעת בכורה כמאמנים ראשיים במשחק ליגה. בנוסף לכך, יהוא אורלנד הוא בן משגב עם, ובוגר מחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים של הפועל גליל עליון.

ליאור קררה. צילום: גיל נוימן, מדיה הפועל גליל עליון

על הפרקט התפתח משחק מרתק. ברבע הראשון הייתה הפועל גליל עליון דומיננטית יותר ובסיומו הוליכה 23:27, אך ברבע השני הרצליה השתלטה על המשחק, הכתיבה את הקצב, הייתה עוצמתית בחלק ההתקפי ויעילה בחלק ההגנתי, ובסיומו צעדה ביתרון 40:52. בחלקים גדולים מהרבע השלישי המשיכה הרצליה להוביל ביתרון שנע סביב 10-12 נקודות, אך קאמבק גלילי לקראת סיום הרבע צימק את יתרון הרצליה ל-65:72 בתום הרבע השלישי. את הרבע הרביעי פתחו שחקני הגליל בצורה טובה בהרבה, הצליחו לחולל מהפך ובשיא אף הובילו 74:79, אך דווקא בנקודה זו נכנסו שחקני הרצליה לעניינים, ניצלו רכות מסוימת במשחק ההגנה של הגליל וקבלת החלטות לא טובה בכמה מהתקפות הקבוצה, כדי להשיב את יתרונם, ובסיום ניצחון 87:93 לזכות הרצליה.

הקלעים המובילים בהפועל גליל עליון היו  מרכוס קאר (עם 8 אסיסטים) ולוקאס גולדנברג, שקלעו 19 נקודות כ"א; לנארד פרימן הביא 17 נקודות ו-11 כדורים חוזרים; ליאור קררה (1 מ-7 מחוץ לקשת, 5 ריבאונדים) ושאקור ג'ויסטון תרמו 9 נקודות כ"א; שחר עמיר עם 6 נקודות (5 ריבאונדים); אחמד היל עם 4 נקודות; תומר אסייג קלע 3 נקודות (5 איבודים) ורון כהן עם נקודה אחת.

לנארד פרימן. צילום: גיל נוימן, מדיה הפועל גליל עליון

ביום שני הבא עתידה הפועל גליל עליון להתארח למשחק ליגה שני, משחק דרבי ההתיישבות העובדת מול הפועל גלבוע/גליל, שמתוכנן לצאת לדרך בשעה 18:45 באולם שבגן נר. פרטים על כרטיסים למשחק יעלו בעמודי המדיה החברתית של הפועל גליל עליון.

אולי יעניין אותך גם:

1
מנצחים את גלבוע, מתכוננים לחולון
במשחק שנערך אמש באולם בגן נר זכו שחקני הפועל...
ראשית
"ידענו שלא נעצור עד שנצליח"
הובלת מריצת אבטיחים בסנגל וכינוס זריז של...
ראשית
הַמּוּזוֹת לֹא שׁוֹתְקוֹת
בבוקר השבת השחורה, רגע אחרי פתיחת תערוכת...

Education Template