fbpx

איגרת ראש המועצה לסיום השבוע ה-48 למלחמה

האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

תושבות, תושבים, חברות, חברים,

היום, אם יורשה לי, אני רוצה להיות קצת אישי. לשתף לרגע בדילמות ולדבר על החלטות ועל אחריות.

אנחנו כבר כמעט שנה בתוך מלחמה שהתחילה, ממשיכה וכנראה גם תסתיים, באופן שלא הכרנו. היא מציבה בפני כולנו אתגרים גדולים על בסיס יומיומי – במישור הצבאי וגם באזרחי. כמעט מדי יום אנחנו מתמודדים עם דילמות שמעולם לא חשבנו שנדרש להן.  בפרק זמן של שבוע אנחנו מקבלים החלטות חשובות בכמות שאמורה להספיק לחיים שלמים. כולנו אנשים אחרים היום, וכנראה שעד מחר נשתנה אפילו יותר. כל אחד ואחת מאיתנו מסתובב עם סלע על הנשמה, וכנראה שידרשו עוד הרבה שנים (ומחקרים) כדי לפורר את הסלע הזה, ולהבין את מלוא המשמעויות וההשפעה של התקופה הזאת. זה מתסכל, זה לא הוגן, זה מקומם, אבל זאת המציאות.

שבועיים לתוך שנת הלימודים, אני מאמין שההחלטה לפתוח את השנה במסגרות החינוך השונות שלנו התבררה כנכונה. לא בגלל שהכל עובר חלק, לא בגלל שהאיומים הוסרו. בגלל שכל עוד אנחנו בוחרים לחיות בגליל העליון, חשוב בעיניי שנקיים בו מערכות אזרחיות מתפקדות ככל הניתן. ברור לי שיש יותר מדרך אחת לעשות את הדברים וטבעי שרבים יחלקו עלי.

גיורא בסיור בגן בשדה נחמיה. צילום: מ.א. הגליל העליון

כמוכם, גם אני מקבל הרבה מאוד החלטות כל יום. חלקן נכונות, חלקן נכונות פחות – כולן משפיעות מאוד על חייכם.ן. מה שמעניין זה שלפעמים קשה להבדיל בין הנכונות והשגויות. בסחרור שמאפיין את התקופה הזאת אין אמת אחת, ותמיד – אבל תמיד – יהיה מי שיסכים ומי שיבקר. בדיעבד גם אני יודע לזהות טעויות שעשיתי לאורך הזמן. אני מנסה ללמוד מהן, אבל  מזכיר לעצמי כל הזמן שאסור שהפחד מטעות ישתק אותנו.

פגישה עם מנהלות בתי הספר. צילום: מ.א. הגליל העליון

אני מבין היטב את המשמעות שיש להחלטות שאני מקבל ויודע כמה הן משפיעות על כולכם.ן. זו אחריות עצומה, ואני ניגש אליה ביראת כבוד. בהתאם – אני מבטיח לכם.ן ששום החלטה לא מתקבלת כלאחר יד. אני שוקל, בוחן מתייעץ ומשתדל להביא בחשבון את כל ההיבטים וההשלכות. אמשיך לעשות כך, ככל שאהיה במקום בו האחריות היא עלי, וכנראה שמדי פעם גם אטעה.

אני מעריך מאוד את התמיכה והאמון, אבל ער גם למצוקות ולקשיים. מזמין כל אחד ואחת מכם.ן לפנות אלי באופן אישי – בבקשה, עצה, מחשבה וגם ביקורת. מבטיח להיות קשוב ולעשות כל מה שאני מבין ויכול כדי לסייע, לשפר ולעזור לכל תושבת או תושב שחי כאן, לאלו שהתפנו, ולאלו שבחרו לחזור לאזור. זמין בטלפון 052-3222215.

בחברות – גיורא.

אולי יעניין אותך גם:

ראשית
איגרת ראש המועצה לסיום השבוע ה-46 למלחמה
תושבות, תושבים, הורים זהו. זה קורה....
1
עוד לא אבדה תקוותנו?
איך משפיעה המלחמה הארוכה (והארורה) הזו על...
ראשית
איגרת ראש המועצה לסיום השבוע ה-43 למלחמה
תושבות ותושבים, שכנים, חברים, השבועות...

Education Template