fbpx

הפועל גליל עליון מודיעה על החתמת שחקן זר ראשון

תמונה: מדיה הפועל גליל עליון
אחרי ארבעה שחקנים ישראלים שחתמו בגליל לעונה הקרובה, מודיעה הנהלת הקבוצה על החתמת שחקן זר ראשון לעונה ● צפו בביצועיו של הגארד החדש
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

יום מלא בהתרחשויות בהפועל גליל עליון: הבוקר (שלישי) הודיעה הנהלת הקבוצה באופן רשמי על החתמתם של אבישי גורדון (כפר בלום) ועודד הנדלר (בן קיבוץ יפעת), שישמשו כעוזריו של המאמן, גוני יזרעאלי (בן קיבוץ גבת). הנדלר, שבעונה האחרונה היה עוזר המאמן בהפועל עפולה, שימש בחודשיים האחרונים של העונה כיועץ מקצועי של הקבוצה. בעבר אימן את אבישי גורדון בהפועל עמק יזרעאל, ויחד חגגו השניים את העלייה לליגה הלאומית. 

בנוסף, אחרי ארבע החתמות של שחקנים ישראלים – הגארד-פורוורד לוקאס גולדנברג, הפורוורד והקפטן ליאור קררה וצמד הגארדים שחר עמיר ותומר אסייג – הודיעה אתמול הנהלת הקבוצה על החתמת שחקן זר ראשון לעונה הזו, הגארד אחמד היל (29).

היל, יליד ג'ורג'יה ארה"ב המתנשא לגובה 1.93, מגיע לישראל אחרי עונה משולבת שהתחילה במארוסי מהליגה הבכירה ביוון, בה העמיד ממוצע של 12.1 למשחק, והסתיימה במונטריאול הקנדית, שם שיחק במשך חודשיים עם ממוצע של 18.4 נקודות. השחקן בלט בקליעות ל-3 בשתי הקבוצות. בקליפ המצורף תוכלו להתרשם מביצועיו בעונה האחרונה.

צפו בביצועיו של הגארד החדש של הפועל גליל עליון:

אולי יעניין אותך גם:

1
מנצחים את גלבוע, מתכוננים לחולון
במשחק שנערך אמש באולם בגן נר זכו שחקני הפועל...
ראשית
"ידענו שלא נעצור עד שנצליח"
הובלת מריצת אבטיחים בסנגל וכינוס זריז של...
ראשית
הַמּוּזוֹת לֹא שׁוֹתְקוֹת
בבוקר השבת השחורה, רגע אחרי פתיחת תערוכת...

Education Template