fbpx

שלושים שנה, לך תזכור

צילום: מדיה הפועל גליל עליון
גליל מציינת שלושים שנה לזכייה באליפות המדינה ועושה כבוד לדורון שפר האגדי ● מחלקות הנוער בכדורגל מסיימות עונת שיא עם כוכבים כמו רוצ'ט ופחימה ● מהדורת סיכום השבוע שלנו בספורט עם כל הפרטים
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

כדורסל גברים: שפר הגיע, הניצחון על האלופה – לא

הפועל גליל עליון החלה ברגל שמאל את דרכה בסדרת רבע גמר הפלייאוף העליון מול אלופת המדינה, הפועל חולון. במשחק הראשון שנערך ביום שני בחולון, הביסה הקבוצה המקומית את שחקני הגליל בתוצאה 69:106. ביום חמישי האחרון נערך המשחק השני בסימן ציון שלושים שנה לזכייה באליפות המדינה ההיסטורית. אורח הכבוד במשחק היה דורון שפר – הרכז האגדי של הקבוצה ההיא – שזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי הקבוצה שאף הצטלמו איתו למזכרת. לפני המשחק נערך טקס הוקרה לשפר, כמו גם לרכז איתי מושקוביץ, שזכה בתואר השחקן המשתפר של הליגה מטעם מנהלת ליגת העל.

צילום: מדיה הפועל גליל עליון

על הפרקט הפועל גליל עליון הצליחה להיות דומיננטית יותר במחצית הראשונה, במהלכה אף הובילה עם יתרון של 13 נקודות, אך במחצית השנייה חולון השתלטה על המשחק וניצלה רפיון הגנתי, כדי לסלול את דרכה לניצחון 88:96 וליתרון 0:2 בסדרה. במשחק זה השחקנים הזרים של הגליל היו הדומיננטיים, בראשם  הגארד דיישון בוקר – שקלע 21 נקודות באחוזי קליעה גבוהים, והסנטר ברייס וושינגטון – שקלע 17 נקודות וקטף 12 כדורים חוזרים. 

מחר (שני), בשעה 20:40, ייערך המשחק השלישי בסדרה בחולון (שידור ישיר בערוץ הספורט). הפסד גלילי יסיים לקבוצה את העונה. ניצחון יביא לקיום משחק רביעי, שייערך ביום חמישי באולם "הפיס" בכפר בלום.

כדורגל: הצלחת של רוצ'ט, הגביע של פחימה


עונת הכדורגל במחלקות הנוער הגיעה לסיומה. זו הייתה עונת שיא מבחינת היקף הפעילות של קבוצות מיישובי המועצה. לצד הפעילות הענפה של חוגי הכדורגל, נרשמה כמות מרשימה של קבוצות ששיחקו בליגות ההתאחדות לכדורגל. את מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל גליל גולן, שמוקד פעילותה בכפר בלום, ייצגו ארבע קבוצות בנים וקבוצת בנות אחת. את הפועל גליל עליון, שמוקד פעילותה באיילת השחר, ייצגו שתי קבוצות בנים. בנוסף לכל אלה, עשרות כדורגלנים צעירים מיישובי המועצה השתלבו בקבוצות מחלקת הנוער של עירוני קריית שמונה. אדריאן רוצ'ט (נאות מרדכי) הוביל בעונתו הראשונה כמאמן את קבוצת נערים א' של עירוני קריית שמונה לזכייה באליפות הליגה הארצית, שסוללת למועדון דרך להשתלבות בעונה הבאה בליגת העל.

אדריאן רוצ'ט (מימין) לצד עוזריו – נתי גולני (באמצע) ואביתר הדרי (משמאל) – מתוך עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער עירוני קריית שמונה

אלון פחימה (דפנה) הבלם בן ה-16 ששיחק העונה במכבי נתניה, זכה לאחרונה בגביע המדינה עם קבוצתו. גולת הכותרת מבחינתו היה השער שכבש במשחק הגמר שהסתיים בניצחונה של נתניה 0:2 על מכבי קביליו יפו. 

אלון פחימה. צילום: פרטי

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
IMG-20240815-WA0006
הגליל העליון ממשיך לקלוע:
הכדורסלנים המפונים עושים היסטוריה בליגת עמק הירדן
שחקני הכדורסל שפונו מקבוצותיהם בקיבוצים דפנה...
יואב אלמישלי
מכוונים גבוה:
האלמישלים מחכים לעונה ספורטיבית ולחזרה הביתה
בבית אחד שמאחד כדורסלן וכדורגלן, מחכים כולם...

Education Template