fbpx

שום כוח בעולם לא יוכל למנוע

מפגינים בצומת הגומא. צילום: בעז ברדוש
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

אתחיל מהסוף ואשתף באמונתי המלאה, שבסיומו של התהליך המטורלל הפוקד אותנו בחודשים האחרונים, האמת, הצדק, השפיות והערכים האחרים שהציונית היהודית והליברלית מגלמת בתוכה, ינצחו את ההזיה המסוכנת והמסכנת שהממשלה שלנו, על שלל "משיחי השקר" שלה, מייסרים אותנו בה בחצי השנה האחרונה.

המדינה שלנו הוקמה והתנהלה לאורך 75 שנה על ערך מרכזי ש"היהדות פנים רבות לה", לצד ערכים מכוננים נוספים שאפשרו לפרטים שבה לנהל ולתמרן את חייהם בהתאם לזהות האינדיבידואלית ובחירתם החופשית, כשהתוצאה אליה הגענו מבחינות רבות מפליאה ומופלאה בסדר גודל בלתי נתפס.

אלא שאחרי כל אותן שנים ולמרות אותה הצלחה יהודית ולאומית כבירה, קמו להם לפתע כמה פוליטרוקים, רבנים משיחיים וגורמים אחרים בהובלתו של ראש ממשלה הנאשם בפלילים, לצמצם בשיטתיות את חירויות הפרט והאזרח ע"י הגדרה מחודשת של סט הערכים שלנו, תוך מתן "הכשר" רק למי שנאמן לדרכם ותפיסת עולמם.

תהיה גדולתם של אותם "מנהיגים" פוליטיים ורוחניים ככל שתהיה, אין ולא יהיו להם ולסמכותם שום תוקף יהודי, ערכי או מוסרי, לכפות את תפיסת עולמם על ציבור האזרחים, שאותם ואת ממלכתם הם אמורים לשרת נאמנה כ"שליחי ציבור", ממש הפוך מהדרך שבה הם מתנהלים.

סליחה על שאני מעכיר את האווירה, אך לפני כמעט 30 שנה קם במדינת ישראל יהודי דתי והרג באקדחו שלו ראש ממשלה, במטרה לשנות סדרי עולם ושלטון בשם הציווי האלוהי היהודי. עם כל הצער שבדבר, חייבים להודות שבמבחן התוצאה, תכניתו של "הרוצח הצדיק" צלחה ומעבר לכל שיעור.

מניח שלא כולם יאהבו את החיבור הזה, אך התחושה המהדהדת אצלי כעת היא שאנחנו חווים מציאות המשכית לאותו רצח פוליטי של אז. סוג של שלב ב' בתוכנית הגדולה, שתכליתו היא לסיים את המלאכה שאותו הרוצח החל בה, בדרך של "סיכול ממוקד" במכלול הערכים המרכזיים שעליהם בנויים החברה, המדינה והמשטר שלנו. תכנית אשר שמה לעצמה כמטרה לחסל התגשמות החלום עתיק היומין של דורות ומייסדים, שהקיזו דם, יזע ודמעות למימושו, שרבים מהם שילמו על כך בחייהם ולא הגיעו לרגע המופלא הזה, של התגשמות יצירתם.

אסיים באותה רוח שפתחתי בה – אין שום כוח בעולם שיוכל למנוע ממאות אלפי האזרחים היוצאים לרחובות בהמוניהם להילחם ולהבטיח כאן חברה ומדינה מתוקנת, המושתתות על עקרונות האמת, החירות והכבוד לכולם, באותה רוח יהודית, ציונית, מכילה וליברלית אשר שררה כאן בהצלחה מופתית לאורך כל שנות קיומנו.

אולי יעניין אותך גם:

ezgif-4-f06193585f
האמנם טוב למות בעד ארצנו?
הלקסיקון הישראלי רווי במשפטי מפתח על החשיבות...
1
תמות נפשי עם פלישתים
מסתתר מהתקשורת הישראלית, יוצר קרע מכוון עם...
D144-103
השנה יותר מתמיד
"ואיך בימים הקשים האלה אנו יכולים לחגוג את...

Education Template