fbpx

רחוק מהבית, קרוב ללב

צילום: רדיו קול הגליל העליון
רבים מתושבי המועצה מתארחים בימים אלו במלונות ובכפרי נופש ● בין אם התפנו במימון המדינה כתושבי יישובים צמודי-גדר, ובין אם התפנו עצמאית מיישובי קו-עימות מעט יותר מרוחקים, יצרו המפונים בעל כורחם קהילות של 'פליטים' שממציאות את עצמן מחדש רחוק מהבית ● רדיו 'קול הגליל העליון' מלווה את סיפוריהם

במהלך הימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו, מלווה 'רדיו קול הגליל העליון' את התושבים עם עדכונים והנחיות, ראיונות עם בעלי תפקידים ועם אנשי הקהילות – המפונים והנשארים – וגם, כמו בימי שגרה, עם הרבה מוזיקה טובה.

בין אם התפנו במימון המדינה כיישובים צמודי-גדר, ובין אם התפנו עצמאית מיישובי קו-עימות מעט יותר מרוחקים, יצרו המפונים בעל כורחם קהילות של 'פליטים' שממציאות את עצמן מחדש רחוק מהבית.

קרן פלר-רז (52) ממעיין ברוך פונתה עם משפחתה וחברי קהילה נוספים לכפר הנופש בעין גב. קרן היא גם יו"ר הסתדרות המורים של סניף קריית שמונה והגולן, גם מורה למתמטיקה ב'הר וגיא' וגם (בעיקר) אמא לחמישה ילדים, שלושה מהם משרתים כרגע בצבא. בראיון לזהר לידר ב'רדיו קול הגליל העליון' היא משתפת על החיים מחוץ לקיבוץ, על מפגש עם מפונים מקהילות אחרות, הקמת מסגרות חינוך חדשות לילדים בכל הגילאים, התגייסות הקהילה המארחת לעזרה עם ארוחות, והערכות לשהייה ממושכת מחוץ לבית.

מוזמנים להאזין לראיון כאן: https://bit.ly/45WI6TE

קרן פלר רז. צילום: אילן בשור

הצטרפו לשידורי התחנה גם בימי הלחימה בתדר או באינטרנט: https://www.1053fm.co/

אולי יעניין אותך גם:

ליאת בן אדיבה
בית מבוץ וממ"ד
כמי שגדלה בקריית שמונה היא חיה בציפייה לגרוע...
1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
4
מדינה בדרך במועדון לחבר
הדר מרקס וצוות 'מדינה בדרך' של גלגלצ הגיעו...

Education Template