fbpx

רון כהן נשאר, שני גבוהים מצטרפים

רון כהן. צילום: פייסבוק הפועל 'נופר' גליל עליון
ההחתמות נמשכות: עוד מצטרפים העונה להפועל גליל עליון סנטר ישראלי וגבוה תוצרת חוץ
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

אפילו מלחמת 'חרבות ברזל' לא עוצרת את הפועל גליל עליון, שבעונה הקרובה תודרך ע"י גוני יזרעאלי ועוזריו, אבישי גורדון (כפר בלום) ועודד הנדלר. את השבוע פתחה הקבוצה עם החתמות של שני שחקנים גבוהים: הפורוורד-סנטר שאקור ג'ויסטון והסנטר הישראלי יונתן אטיאס. הרכז תוצרת בית, רון כהן, בן קריית שמונה, שב גם הוא לקבוצה במאי האחרון מהשאלה למכבי חיפה, שנשרה לליגה הארצית. כהן הצטיין עם ממוצע של 15 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק.


ביצועיו של רון כהן בהפועל גליל עליון בעונה האחרונה:

שאקור ג'ויסטון בן ה-28 מתנשא לגובה של 2.01 מ' והוא מגיע אחרי פרק מכובד בליגה הבכירה ביוון, אותו התחיל עם עונה אחת באריס סלוניקי, המשיך עם חצי עונה במארוסי, גיחה קצרה לאולדנברג הגרמנית וחזרה בעונה האחרונה למארוסי, בשורותיה העמיד ממוצע של 11.3 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק.

ביצועיו של ג'ויסטון מימיו באריס סלוניקי לפני שתי עונות:


יונתן אטיאס בן ה-23, המתנשא לגובה של 2.05, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א והנבחרות הצעירות של ישראל. אטיאס מסיים פרק של שלוש עונות בליגה הלאומית, שהחל עם עונה אחת בעירוני נהריה והמשיך בעונה משולבת באליצור נתניה ומכבי רעננה, בשורותיה העמיד ממוצע של 7.4 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.  

יונתו אטיאס. צילום: פייסבוק הפועל 'נופר' גליל עליון

החתמות אלה מצטרפות לשחקנים שכבר צורפו ובהם שלושת הגארדים אחמד היל, שחר עמיר ותומר אסייג, הגארד-פורוורד לוקאס גולדנברג והפורוורד ליאור קררה, שממשיך לעונה נוספת ויענוד את סרט הקפטן.

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
ש
הבית שבלב
איך מסייע לילדים סיפור על שפני סלע להתמודד...
DALL·E 2024-08-27 11.40.21 - A couple in a dimly lit room
אהבה נסחבת
מבחוץ נראו גלית וסער כאילו נולדו זה בשביל...

Education Template