fbpx

קמה על צד ימין

צילום: גילה רון סעדה
איך נעשים אלופים במשהו, אחרי פחות משנה של אימונים? תשאלו את קמה כספי, שחותרת בקיאקים וגולשת על סאפ רק שמונה חודשים, מאז פרוץ המלחמה, ובכל זאת מדהימה את כולם עם מדליות זהב ומקומות ראשונים
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

עד אוקטובר האחרון, הענף הספורטיבי של קמה כספי בת ה-14 מכפר גלעדי היה בכלל התעמלות אומנותית; אלא שעם פרוץ המלחמה, עת נאלצה משפחתה להתפנות מהקיבוץ ולעבור לאזור עמק הירדן, לא נמצא לה מקום להמשיך בו את אימוניה והיא החליטה לשנות כיוון. או בעצם, כיוונים, כי יש שניים כאלה עתה: מאז הפינוי מתאמנת קמה בחתירת קיאקים במועדון של מחלקת הספורט בעמק הירדן, וכן בגלישת סאפ במועדון 'מעגן עדן'. לאחרונה אף החלה קמה להתחרות בשני הענפים החדשים, ויותר מכך, לככב בהם: בתחילת אפריל האחרון התחרתה בשני מקצים בתחרויות סאפ שנערכו בכינרת: מקצה ל- 200 מ' ומקצה ל- 2,000 מ',  ובשניהם הגיעה למקום הראשון וקטפה את מדליית הזהב.

קמה ונחום שחר, מאמן הסאפ שלה. צילום: סיון מילוא כספי

במאי החולף, קפצה קמה ראש לאליפות ישראל לנוער בפארק הירקון בתל אביב והייתה לאחת מעשרת הנערות שהתחרו במקצה ל- 1,000 מ', תחרות מקצועית קשה ומאתגרת. קמה קטפה את המקום השלישי בקטגוריית גילה והביאה לביתה הזמני בעמק הירדן את מדליית הארד.

אלופה! קמה כספי עם הגביע והמדליה. צילום: סיון מילוא כספי

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
ש
הבית שבלב
איך מסייע לילדים סיפור על שפני סלע להתמודד...
DALL·E 2024-08-27 11.40.21 - A couple in a dimly lit room
אהבה נסחבת
מבחוץ נראו גלית וסער כאילו נולדו זה בשביל...

Education Template