fbpx

פגיעה במרכז ההידרותרפי מבואות החרמון

צילום: באדיבות מועצה אזורית מבואות החרמון
בימים כתיקונם משמש מבנה הבריכה בצומת כח כמרכז שוקק חיים של אנשים ופעילויות. אמש (שבת) הוא ספג פגיעה ישירה וקשה ● במועצה מבטיחים כי "לא נכנע לטרור, אנו נחושים לשקם את המרכז ולהחזירו לתפארתו"
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

בימים כתיקונם משמש מבנה הבריכה בצומת כח כמרכז שוקק חיים של אנשים ופעילויות: החל משחייה טיפולית לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים, דרך הידרותרפיה לתינוקות וילדים, מכון פיזיותרפיה, אימוני נבחרות, ועד שחייה חופשית לאנשים שלא מוותרים על המים גם בחורף.

אתמול (שבת) ספג המבנה פגיעה קשה במהלך מאמצי היירוט של מספר כטב"מים ששוגרו מלבנון. "מראה המרכז ההרוס הוא מראה מצער וכואב", שיתפה המועצה בדף הפייסבוק שלה, "מפעל חיים שלם שנהרס, מרכז שנבנה בעמל רב, באהבה ובמסירות עבור כל אוכלוסיית הגליל המזרחי." ראש המועצה בני בן-מובחר שהה במתחם בזמן האזעקות, ושיתף בכאב בערוצי התקשורת על פרויקט חייו שנהרס אל מול עיניו.

הבריכה בימים אחרים. צילום: באדיבות מועצה אזורית מבואות החרמון
"מראה מצער וכואב". צילום: באדיבות מועצה אזורית מבואות החרמון

במועצה האזורית מבואות החרמון ציינו שהמרכז השיקומי הוא לא עוד סתם מבנה: "הוא מקום של שמחה, תקווה וריפוי עבור ילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים מכל רחבי הגליל", והוסיפו כי "אנחנו לא נכנע לטרור. עם כל הקושי והצער, אנו נחושים לשקם את המרכז ולהחזירו לתפארתו. נמשיך לעמוד לצידם של הילדים והמשפחות שזקוקים לנו. לא ניתן לאף אחד לקחת מהם את הזכות לקבל טיפול ושיקום. אנו מתחייבים להחזיר את המרכז לפעילות מלאה ולעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח שהוא ימשיך לשרת את הקהילה ולתת תקווה לאלה שזקוקים לה."

אולי יעניין אותך גם:

מרכז קליימטק חדש נחנך במחניים - קרדיט צילום ארז בן סימון
עתיד ירוק: מרכז קליימטק חדש נחנך במחניים
בשיתוף פעולה נרחב בין גופי ממשלה ותעשייה,...
WhatsApp Image 2024-09-15 at 09.35
על סטריטבול וכוחה של קהילה
בין אזעקות ויירוטים התקיים בשבת החולפת טורניר...
1
מנרה לא הושמדה
לפני כשבועיים גילו חברי מנרה פוסט ברשתות...

Education Template