fbpx

עם הפנים לליגה

ליאור קררה והיו"ר טמיר אברהמס (קרדיט: מדיה הפועל גליל עליון)
ההפסד אמש להפועל ירושלים מנע העפלה לרבע גמר גביע הווינר ● עתה הפנים של גליל עליון אל
משחקי הליגה, שיחלו בחודש הבא
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

אמש (רביעי) סיימה הפועל גליל עליון שבוע גדוש במשחקים רשמיים במסגרת שלב הבתים של גביע הווינר. זה החל עם ניצחון "ביתי" מרשים 63:87 על הפועל גלבוע/גליל, אך במוצ"ש ספגה הקבוצה תבוסה 89:65 במשחק החוץ מול עירוני נס ציונה ולאחר מכן הפסד 75:66 במשחק החוץ מול הפועל ירושלים, שסיים את דרכה של הקבוצה במשחקי גביע הווינר.

הגארד, מרכוס קאר, הוביל את רשימת הקלעים בשני המשחקים, עם 19 נקודות במשחק מול נס ציונה ו-20 נקודות במשחק מול הפועל ירושלים, בו קלע באחוזי קליעה נמוכים. הפורוורד והקפטן, ליאור קררה, שמר על יציבות עם 11 נקודות במשחק מול נס ציונה ו-12 נקודות במשחק מול הפועל ירושלים. הגארד שחר עמיר, שגילה יכולת טובה במשחק מול הפועל ירושלים (בו קלע 17 נקודות), הביא 10 נקודות במשחק מול נס ציונה. שחקן הפנים שאקור ג'ויסטון אכזב בשני המשחקים – במשחק מול נס ציונה קלע 5 נקודות בלבד ובמשחק בירושלים קלע נקודה אחת ואסף 6 כדורים חוזרים בכ-24 דקות משחק.

משחקה הבא של הפועל גליל עליון יהיה משחק אימון מול אליצור קריית אתא, שייערך ב-27 בספטמבר באולם בחדרה. משחק הליגה הראשון ייערך בשבוע הראשון של אוקטובר; יהיה זה משחק חוץ מול בני הרצליה, אותה מאמן יהוא אורלנד, בן משגב עם, שגדל כשחקן במחלקת הנוער של המועדון ושיחק עוד שתי עונות בקבוצת הבוגרים.

אולי יעניין אותך גם:

DALL·E 2024-09-16 15.03.00 - A touching scene in a supermarket on a hot summer day, viewed in profile
את מוכרת לי מפעם
הבגידה של הדס לא התחילה ברגע אחד – היא נבנתה...
WhatsApp Image 2024-09-15 at 09.35
על סטריטבול וכוחה של קהילה
בין אזעקות ויירוטים התקיים בשבת החולפת טורניר...
רון כהן
מפגש לוהט וניצחון
פתיחת עונה מרשימה להפועל גליל עליון: במשחק...

Education Template