fbpx

על סטריטבול וכוחה של קהילה

מקום ראשון, שני ושלישי של קבוצות הבוגרים בטורניר. צילום: עמותת הספורט
בין אזעקות ויירוטים התקיים בשבת החולפת טורניר הסטריטבול המסורתי של הגליל העליון ● עשרות שחקנים ושחקניות הגיעו והפגינו יכולות מרשימות ורוח ספורטיבית באירוע אינטנסיבי ומלא אקשן
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

בשבת האחרונה, חרף ההתרעות והאזעקות החוזרות ונשנות, פקדו עשרות חובבי כדורסל את אולם הספורט ביסוד המעלה לטורניר הסטריטבול המסורתי. האירוע, שאורגן על ידי עמותת הספורט, הצליח להוציא את התושבים מהבתים ולספק קצת אסקפיזם והתרוממות רוח בעיצומם של ימים קשים.

במקור תוכנן הטורניר לכלול שלוש קטגוריות: קט סל בנות, קט סל בנים ובוגרים/בוגרות, אך בשל הוראות הביטחון בוטלה קטגוריית הקט סל בנים לאחר שכשליש מהמשתתפים נדרשו להישאר ביישוביהם בקרבת מרחבים מוגנים.

בקטגוריית הקט סל בנות התחרו שלוש קבוצות אשר שיחקו ביניהן שישה משחקים מותחים במיוחד. בסיום הדרמות על המגרש הצליחה קבוצת האיילתיות להוכיח את עצמה ולסיים במקום הראשון. קבוצת שחקניות דפנה סיימה במקום השני, וקבוצת 'האלופות' קטפה את המקום השלישי.

קטפו את המקום הראשון. האיילתיות. צילום: עמותת הספורט

בקטגוריית הבוגרים והבוגרות התפתחו האירועים כמו בטלנובלה: לא פחות מ- 10 קבוצות שיחקו בטורניר, ברצף משחקים אינטנסיבי, כשהלו"ז הקשוח מחייב הרבה מאמץ ונחישות על המגרש.

במקום השלישי סיימה קבוצת מאמני מחלקת הנוער בכדורסל, שכללה את איתמר גרומק, נטע בשן, מיכל אהרון, זיו ברתנא, עידו גרשמן ויהל גרשמן. במקום השני זכתה קבוצת 'סבתא ירוקה', עם השחקנים איתמר מור יוסף, שילה גולדרברג, ירדן זלנבאבא וגל זורע. את המקום הראשון והיוקרתי קטפה קבוצת 'דולב-איתן-מטלון', שכללה את דולב פלג, איתן שי וטל מטלון, שהפגינו משחקים מרהיבים ונחישות מרשימה וזכו בפרס הנחשק – ארוחה במסעדת 'כביש 90'.

אז שוב שאפו למחלקת הכדורסל והספורט הקהילתי של עמותת הספורט ביסוד המעלה, שהצליחו לארגן אירוע ספורטיבי מרגש ומרענן לכל המשפחה, גם בעיצומם של ימים מאתגרים. הטורניר הוכיח פעם נוספת שספורט הוא הרבה מעבר למשחק – הוא קהילה, ערכים, ונקודת אור בימים של מתיחות, ואין ספק שטורניר הסטריטבול הזה ייזכר כאחד מהאירועים המשמחים של התקופה.

אולי יעניין אותך גם:

DALL·E 2024-09-16 15.03.00 - A touching scene in a supermarket on a hot summer day, viewed in profile
את מוכרת לי מפעם
הבגידה של הדס לא התחילה ברגע אחד – היא נבנתה...
רון כהן
מפגש לוהט וניצחון
פתיחת עונה מרשימה להפועל גליל עליון: במשחק...
448989201_982944697174288_5694629615729964461_n
מביסים את עפולה, מביטים לגלבוע
בחמישי האחרון הביסה הפועל גליל עליון את הפועל...

Education Template