fbpx

עוד שבת של כדורסל

אליפות הגליל הפתוחה בכדורסל. צילום באדיבות עמותת הספורט גליל עליון
גליל אמנם מפסידה אבל נשארת באותו מיקום בטבלה ● מאות השתתפו באליפות הגליל הפתוחה בכדורסל ● וסלפטר הדור הבא רץ כמו אמא
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

כדורסל גברים: מחמש יוצאת אחת

בצהריי יום שישי האחרון, כשבחוץ מזג אוויר שרבי, מצאו להם למעלה מ-1,100 אוהדים ואוהדות גליליים סיבה טובה לצאת מהבית. הפועל גליל עליון אירחה את אלופת המדינה, הפועל חולון, למשחק הראשון בסדרת הטובה מחמישה משחקים במסגרת רבע גמר הפלייאוף העליון.

עוד טרם המשחק היה ברור לקבוצות שכל תוצאה אשר תושג במשחק זה, שהיווה עבורן את המשחק האחרון בשלב הבית העליון, לא תשפיע על מיקומן בטבלה – מה שאפשר לקבוצות לשחק בסגנון חופשי, בלי התמקדות על נוקשות במשחק ההגנה. לאחר מחצית ראשונה שקולה וצמודה, הייתה הקבוצה האורחת טובה יותר ברוב דקות המחצית השנייה, ולאחר שהוליכה 57:62 בתום הרבע השלישי, העלתה הילוך ברבע האחרון ועלתה ליתרון דו ספרתי, ממנו שחקני הגליל לא הצליחו לחזור. המשחק נגמר בניצחון 84:90 לחולון, שמסיימת את הבית העליון במקום הרביעי, בעוד גליל מסיימת במקום החמישי.

הרכז רועי הובר, ששיחק בעבר בחולון, הצטיין במדי הגליל עם 21 נקודות. הגארד דיישון בוקר המשיך לספק תפוקת נקודות מרשימה – 16 נקודות ב-19 דקות. הסנטר ברייס וושינגטון הפתיע לרעה עם 4 נקודות ו-2 כדורים חוזרים בלבד.

מי שזכו לכבוד גדול הם שחקני קבוצת הכדורסל של תל חי – שזכו בדאבל של ליגת "ארץ הצפון". השחקנים עלו לפרקט וזכו לטקס הוקרה בנוכחות ראש המועצה, גיורא זלץ.

צילום: עמותת הספורט הגליל העליון

אליפות הגליל הפתוחה בכדורסל 3X3

מעל 700 איש הגיעו בשבת האחרונה ל'אליפות הגליל הפתוחה בכדורסל 3X3' במרכז הספורט של גליל עליון בכפר בלום, בה נטלו חלק 43 קבוצות מגילאי קט סל ועד 45 ומעלה. גם מי שלא שיחק נהנה מהאווירה, מתחרויות הקליעה שהיו פתוחות לקהל הרחב, ממוזיקת רקע ומדוכני מזון. האליפות הוקדשה לזכרם של אלחנדרו (אלה) הופמן, אילן גור ואמנון דיין ז"ל, בוגרי מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון.

קטגוריית הקטסל כללה 16 קבוצות שחולקו לארבעה בתים, 8 קבוצות העפילו לשלב הנוק-אאוט של רבע הגמר, כשבגמר גברה הכנופייה מאיילת על הגריזליס. קטגוריית הילדים כללה 8 קבוצות ששיחקו בשני בתים, כל הקבוצות המשיכו לשלב הנוק-אאוט, ובגמר גברה קבוצת הכפר על קבוצת הכרישים. קטגוריית הילדות כללה 6 קבוצות שחולקו לשני בתים של שלוש קבוצות. 4 קבוצות עלו לשלב הנוק-אאוט של חצי הגמר, כאשר בגמר מטה אשר גברו על קבוצת חבלין-אשנר-מדינה. קטגוריית הנוער הייתה צנועה, רק 3 קבוצות, בגמר גברו מג'דל שמס על הצעירים מגדות. קטגוריית הבוגרים כללה 4 קבוצות, כולם שיחקו מול כולם, וכולם עלו לחצי הגמר. בגמר בית הלל ניצחו את העיזים. קטגוריית אבאסל (45+) כללה 6 קבוצות, ארבע קבוצות העפילו לחצי הגמר, כשבגמר הצליחו החברים של החברים לגבור על מ.א. גליל עליון ולהביא תואר היסטורי.

מעמותת הספורט גליל עליון נמסר: "אנחנו רוצים להודות למשפחת הופמן, משפחת גור, ומשפחת דיין על האפשרות שהם נתנו לנו ליצוק משמעות אמיתית וכל כך נכונה לאליפות הגליל בכדורסל לזכר הבנים –  משמעות עמוקה לחברות אמיתית ואין סופית, לתרבות של מאמץ ושל פירגון, של שמחה, של מצוינות ושל הבנה שהדרך היא הניצחון".

צילום: עמותת הספורט גליל עליון

רץ בעקבות האם

בשבת ה-28 לאפריל נערך מרוץ הרצליה. במרוץ לקח חלק רוי סלפטר מלהבות הבשן, שאימו, לונה צ'מטאי סלפטר, מייצגת בכבוד את מדינת ישראל בתחרויות ריצה בינלאומיות. אביו, דן, הוא מאמנה של האם. רוי השתתף במרוץ הילדים במקצה ל-2 ק"מ אותו הוא סיים עם זכייה במדליית הכסף. 

רוי סלפטר וההורים. צילום: דוברות עיריית הרצליה

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
cover_גולן בן דרור_98519
מאבק מתמיד
הסינגל החדש של גולן בן דרור איננו רק יצירה...

Education Template