fbpx

נפרדים מרעות, מקדמים בברכה את רות

רות ורעות. צילום: נירית גרוס
החל משנת הלימודים הקרובה מנהלת חדשה לבית הספר למחול במרכז קלור: רות טרוצקי-אסא
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

זה לקח כמה שבועות, אבל בסופו של דבר נחתו תלמידות בית הספר למחול במרכז קלור לאומנויות הבמה מההיי המטורף של מופעי סוף השנה. עכשיו, כשכבר הוסדרה הנשימה, אפשר לבשר כי בתום שלוש שנים מלאות יצירתיות ושיאים, מסיימת רעות ברן, מנהלת ביה"ס למחול, את תפקידה. לנעלי הריקוד שלה תיכנס רות טרוצקי-אסא (שניר), אשת מחול מנוסה ומקצועית, שבשנתיים האחרונות שימשה כרכזת מגמת המחול במרכז קלור. בתקופה זו עבדה רות יחד עם רעות ועם צוות המורים המוכשר ולקחה חלק פעיל בהכשרת תלמידות ותלמידים בתחום המחול.

"אני מסיימת שש שנים, מתוכן שלוש כמנהלת, במקום המופלא הזה שנקרא מרכז קלור ואשר הפך את לבית השני שלי", מסכמת ברן. "לא קל להיפרד מכל הבנות הצעירות ומהצוות המדהים, אבל אני מרגישה שאני צריכה להיות במקום אחר. אני כל כך מאמינה במקום הזה, במה שאנחנו נותנים כאן לבנות ואני בטוחה שכל דבר שהן קיבלו פה ימשיך איתן הלאה לעוד שנים ארוכות".

"אני רואה בניהול ביה"ס למחול במרכז קלור הזדמנות מופלאה להמשיך בעבודה החשובה ובצמיחה של תלמידי המחול למצוינות והתמקצעות בעולם אמנות המחו", אמרה רות טרוצקי-אסא, המנהלת הנכנסת. "זהו עולם המספק הצצה להתפתחות של המחול העכשווי, כלי לביטוי אישי וייחודי והתמודדות עם אתגרים. אני נרגשת ומצפה לפתיחת שנת הלימודים הבאה".

חגיגות סיום שנה במרכז קלור. צילום: יפתח חבלין

אולי יעניין אותך גם:

1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
cover_גולן בן דרור_98519
מאבק מתמיד
הסינגל החדש של גולן בן דרור איננו רק יצירה...
2497346
ה-1 בספטמבר
"כשהסתובבתי בימים האחרונים באזור המרכז ראיתי...

Education Template