fbpx

ניצחון אחרון ופרידה

ג'בונטה רדיק. צילום: אור מושקוביץ, מדיה הפועל גליל עליון
הפועל גליל עליון מנצחת את הרצליה ונפרדת משני זרים
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

בשבוע שעבר סירבה, אמנם, מנהלת ליגת העל לבקשתה של הפועל גליל עליון להחריגה מירידת ליגה באם תסיים אחרונה בטבלה, אבל גם סירוב זה לא הוציא את האוויר ממפרשי הקבוצה, שלא רווה רוב נחת בעונה האחרונה. עם זאת, ביום ראשון החולף התייצבה הקבוצה למשחק מול בני הרצליה באולם ה'אנרבוקס' החדיש בחדרה, בו היא מארחת לאחרונה את משחקיה. במשחק צעדה גליל ביתרון משתנה זמן ניכר במשחק; שלשה שספגה בשלהי המשחק כפתה הארכה, שלא מנעה מהקבוצה לחגוג בסיום ניצחון 99:104, ניצחון שקטע רצף בן עשרה הפסדים והציב את הקבוצה במקום הלפני אחרון בטבלה, עם יתרון של שתי נקודות ומשחק עודף על פני הפועל באר שבע. הקלע ג'יימס פלדין להט עם 32 נקודות, שחקן הפנים החדש ג'בונטה רדיק, שהגיע במהלך בזק מהפועל חיפה בסמוך לשחרורו של שון מילר, קלע 19 נקודות וקטף 6 ריבאונדים. רועי הובר הרשים עם 15 נקודות וליאור קררה בלט עם 14 נקודות.

שמחת הניצחון נפגמה לאחר שהגארד עומאר סילבריו, שקלע 12 נקודות והיה משמעותי מאוד במערך הקבוצה, הודיע יחד עם הפורוורד אלפונסו אנדרסון, שלא השתלב בהצלחה, על עזיבת הקבוצה בשל המצב הביטחוני; מהלך שהותיר את הקבוצה עם שני שחקנים זרים בלבד, ג'יימס פלדין וג'בונטה רדיק. בקבוצה עושים מאמצים למצוא אלטרנטיבות, אך המצב הכלכלי והביטחוני מקשים עליה מאוד את מלאכת קליטת שחקנים זרים שיביאו עמם ערך מוסף משמעותי.

עזב. עומר סילבריו. צילום: אור מושקוביץ, מדיה הפועל גליל עליון


מחר (שישי) תארח הקבוצה בשעה 13:45 באולם ה'אנרבוקס' בחדרה את הפועל חיפה, שנאבקת גם היא בתחתית הטבלה. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 58. כרטיסים למשחק בקופות האולם ובמכירה אינטרנטית באתר הקבוצה.

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
ש
הבית שבלב
איך מסייע לילדים סיפור על שפני סלע להתמודד...
DALL·E 2024-08-27 11.40.21 - A couple in a dimly lit room
אהבה נסחבת
מבחוץ נראו גלית וסער כאילו נולדו זה בשביל...

Education Template