fbpx

מפקדים, עִברו להקשב!

צילום: PIXABAY
בשורה משמחת למפקדים בשירות מילואים – מועצה אזורית הגליל העליון תעניק לכם הנחה של 25% בארנונה, רטרואקטיבית מתחילת שנת 2022

בשבוע שעבר אישרה מליאת המועצה להעניק 25% הנחה בארנונה למגורים (רטרואקטיבית מראשית השנה) למפקדי מילואים פעילים. ב-25  באוקטובר נכנס לתוקפו התיקון לתקנות הסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה), המקנה למועצה סמכות לתת הנחה בשיעור של עד 25% מהארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס שהינו מפקד מילואים פעיל, כהגדרתו בפקודות הצבא. מועצה אזורית הגליל העליון בחרה להביע את הוקרתה למפקדים, והעניקה להם את ההנחה המשמעותית והמלאה בארנונה. יצוין כי כלל משרתי המילואים הפעילים המתגוררים במועצה זכאים להנחה בת 5% בארנונה.

על פי תקנות משרד הפנים מפקד מילואים פעיל הוא "חייל מילואים, כהגדרתו בחוק שירות מילואים שמשרת בתפקיד פיקודי כהגדרתו בפקודות הצבא וכן מתקיים בו אחד התנאים הבאים: 1. מחזיק בתעודת מפקד מילואים פעיל תקפה שנתן לו צה"ל. 2. מחזיק באישור תקף שנתן לו צה"ל על כך שהוא מפקד מילואים פעיל. 3. נמסרה הודעה על ידי צה"ל לרשות המקומית על כך שהוא מפקד מילואים פעיל". 

ההנחה, כאמור, תינתן עד 100 מ"ר, רטרואקטיבית – החל מינואר 2022. חשוב להדגיש כי למועצה אין השפעה על הקריטריונים על פיהם נקבעת הזכאות להנחה.

לצפייה בתקנות לחצו כאן: https://did.li/w0naa

אולי יעניין אותך גם:

1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
cover_גולן בן דרור_98519
מאבק מתמיד
הסינגל החדש של גולן בן דרור איננו רק יצירה...
2497346
ה-1 בספטמבר
"כשהסתובבתי בימים האחרונים באזור המרכז ראיתי...

Education Template