fbpx

מעניקים חיים להוספיס גליל עליון

צוות הוספיס גליל עליון. צילום: ד"ר מיכה דה פריז
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

ערב השקה לקמפיין גיוס המונים "מעניקים חיים להוספיס" התקיים השבוע במתחם 'מארג' שבצומת כח. ההחלטה לקיים את הקמפיין נולדה מתוך הצורך לחבר לעשיית ההוספיס החשובה והמבורכת שותפים נוספים, להעלות את המודעות אליו בקרב הציבור ולגייס משאבים הכרחיים לתפקודה של העמותה. הקמפיין יחל ביום ראשון הקרוב, ה-16 ביולי,  ויימשך עד יום חמישי, ה-20 ביולי.   

עמותת הוספיס גליל עליון הוקמה בשנת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין ז"ל, במטרה להעניק טיפול תומך באיכות הגבוהה ביותר האפשרית לחולים במחלות מסכנות חיים. גישת ההוספיס מאפשרת למטופל סביבת חיים תומכת תוך שמירה על כבוד המטופל ומשפחתו, במיוחד בשלבים האחרונים של חייו. שירותי ההוספיס ניתנים על-ידי צוות מיומן ומקצועי וכוללים הקלה על תסמיני המחלה ומתן תמיכה למטופל ובני משפחתו המטפלים בו. השירות מסייע למטופל ולמשפחתו בכל היבטי ההתמודדות עם מחלה מסכנת חיים: פיזיים, נפשיים, רוחניים ומשפחתיים.

"אנשים למען אנשים, זה המוטו שמוביל אותנו במהלך קמפיין גיוס ההמונים", אמרה מנכ"לית ההוספיס, דפנה אברהמס; "הטיפול של ההוספיס מאפשר למטופל להימצא בביתו, בסביבתו הטבעית ובחיק משפחתו ולהרגיש שעד הרגע האחרון האפשרי הוא זה המקבל החלטות הנוגעות להתנהלותו, מבלי שנכפים עליו טיפולים העשויים לגרום לו סבל מיותר".

מעוניינים לתרום לעמותה? צרו קשר עם מנכ"ל ההוספיס, דפנה אברהמס, בטלפון: 050-5651920

אולי יעניין אותך גם:

ליאת בן אדיבה
בית מבוץ וממ"ד
כמי שגדלה בקריית שמונה היא חיה בציפייה לגרוע...
1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
cover_גולן בן דרור_98519
מאבק מתמיד
הסינגל החדש של גולן בן דרור איננו רק יצירה...

Education Template