fbpx

מנצחים את גלבוע, מתכוננים לחולון

הפועל גליל עליון. צילום: גיל נוימן
במשחק שנערך אמש באולם בגן נר זכו שחקני הפועל גליל עליון בניצחון מרשים 77:93 על הפועל גלבוע/גליל ● ביום חמישי יפגשו הגליליים את הפועל חולון באולם ה"אנרבוקס" בחדרה
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון זכתה אמש בניצחון ליגה ראשון, אחרי ההפסד המאכזב 93:87 במשחק הליגה הראשון מול בני הרצליה. אמש (ב') התייצבו שחקני הגליל למשחק דרבי ההתיישבות העובדת מול הפועל גלבוע/גליל, הקבוצה בה שיחקו בעבר (ואף היו שותפים לזכייה באליפות ההיסטורית) מאמן הגליל גוני יזרעאלי ועוזרו אבישי גורדון. גורדון אימן את הקבוצה במחצית השנייה של עונת 20/21 והוביל אותה כפסע מזכייה באליפות, בעוד גוני יזרעאלי שימש בה כעוזר המאמן לפני שתי עונות.

אבל סנטימנטים בצד, ועל המגרש להטו שחקני הגליל, תוך שהם שומרים על יתרון ברוב שלבי המשחק – 13:22 בתום הרבע הראשון, 32:45 בתום המחצית הראשונה, 53:71 בתום הרבע השלישי ובסיום חגגו ניצחון 77:93. בשל מגבלות פיקוד העורף על האולם בגן נר, הורשו לצפות במשחק רק אוהדי הקבוצה המארחת, כך שאוהדי הגליל חגגו את הניצחון מול מסך הטלוויזיה.

לוקאס גולדנברג ומרכוס קאר הם שני השחקנים המובילים מבחינת הספק נקודות בשני המחזורים הראשונים. לאחר שבשבוע שעבר קלע כל אחד מהם 19 נקודות, קלע אמש גולדנברג 21 נקודות בעוד קאר קלע 18 נקודות. מתחת לסלים בלטו שחקני הפנים – לנארד פרימן עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים, ושאקור ג'ויסטון עם 4 נקודות ו-9 כדורים חוזרים. בגזרת ה"צברים" בלטו הקפטן ליאור קררה עם 14 נקודות ותומר אסייג עם 10 נקודות. עוד תרמו את חלקם שחר עמיר עם 9 נקודות ורון כהן (קריית שמונה) עם 4 נקודות. במשחק שותפו גם יונתן אטיאס ויהלי שטיינהאוור.

לוקאס גולדנברג. צילום באדיבות מנהלת הליגה

ביום חמישי הקרוב, אם לא יהיו שינוים בשל המצב הביטחוני, צפויים שחקני הפועל גליל עליון להתייצב בשעה 20:10 למשחק מול הפועל חולון באולם ה"אנרבוקס" בחדרה, שם ניצחה אמש חולון 71:90 את הפועל חיפה במשחק רדיוס.

לגוני יזרעאלי ואבישי גורדון יהיה זה שוב מפגש מול קבוצה עמה זכו כשחקנים באליפות היסטורית בשנת 2008. יזרעאלי שימש כעוזר מאמן בחולון בעונה שעברה ושיחק בשורותיה 5 עונות במשך שתי קדנציות. גם לשחר עמיר יהיה זה מפגש מול קבוצתו משתי העונות הקודמות. לחולון סגל ישראלי רחב, כשהשחקנים הבולטים בו הם הרכזים יפתח זיו וניב משגב, והפורוורד יותם חנוכי. בגזרת השחקנים הזרים שני השחקנים הבולטים של הקבוצה הם הסנטר מרכוס בינגהאם – שקלע 27 נקודות וקטף 7 כדורים חוזרים במשחק הניצחון מול הפועל חיפה – והגארד ג'יילן אדאמס ששיחק בעבר במכבי ת"א ובהפועל ירושלים ובמשחק מול הפועל חיפה קלע 17 נקודות וחילק 6 אסיסטים.

מידע בנוגע לכרטיסים למשחק יעלה בעמודי הרשתות החברתיות של הפועל גליל עליון. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

אולי יעניין אותך גם:

ראשית
"ידענו שלא נעצור עד שנצליח"
הובלת מריצת אבטיחים בסנגל וכינוס זריז של...
ראשית
הַמּוּזוֹת לֹא שׁוֹתְקוֹת
בבוקר השבת השחורה, רגע אחרי פתיחת תערוכת...
מרכוס קאר
הפסד לגליל עליון מול בני הרצליה
במחזור הפתיחה של הליגה
במשחק שנערך בראשון החולף בחדרה, ניצחה בני...

Education Template