fbpx

מלחמה בעידן הדיגיטלי

צילום: PEXELS
מה הקשר בין מלחמה, קהילה, פודקאסטים ומשמעות? איך ניתן למצוא איזון בין הרצון להתעדכן ובין הצורך לשמור על רווחה נפשית? וכיצד אפשר לצמוח מתוך המשבר הזה? ● אניה גירון מרדיו 'קול הגליל העליון' בשיחה מעוררת מחשבה עם רותם אבני, מרצה בתחומי היזמות, הטכנולוגיה והבריאות הדיגיטלית

עם ישראל עם למוד מלחמות הוא, אבל ע"פ רותם אבני, טכנולוג ואיש חינוך החוקר את הקשר בין חוסן לבין העולם הדיגיטלי, אחת הסיבות בגינן שונה המלחמה הנוכחית מכל מלחמה שהכרנו עד היום נעוצה בהימצאנו בעיצומה של המהפכה הדיגיטלית.

להיותנו מחוברים באינטנסיביות כה רבה לרשת השפעות מרחיקות לכת על כולנו, אחת מהן היא הסכנה הממשית לפגיעה ב-Well being שלנו. מעולם לא נחשפנו לשפע שכזה של תיעוד ואינפורמציה מתוך שדה הקרב, ולצונאמי המידע הזה, שהוא ברובו חדשות, חדשות רעות, השפעות פסיכולוגיות עמוקות עלינו. ברשת האינטרנט, שכבר הפכה לזירת קרב בעצמה, מנחית עלינו חמאס מלבד ארטילריה חזיתית גם טרור פסיכולוגי המיועד לזרוע פחד וייאוש, תוך הפצת תעמולה, יצירת אווירת טרור ודיסאינפורמציה.

אז איך מוצאים את האיזון הנכון בין הרצון להתעדכן ולדעת מה מתרחש סביבנו, לבין החובה שלנו להגן על עצמנו ועל רווחתנו הנפשית? בהרצאתו "חזקים מול מסכים – התנהלות דיגיטלית מעצימה בעת משבר", חושף רותם אבני את הפרקטיקה של הלוחמה הדיגיטלית ואת הדרכים להתמודד מולה.

רותם בשיחה מרתקת עם אניה גירון, כאן: https://bit.ly/3MEZXI0

לצפייה בחלקה הראשון של ההרצאה היכנסו:

רותם אבני. צילום: פרטי

ליצירת קשר עם רותם במייל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

1
מנצחים את גלבוע, מתכוננים לחולון
במשחק שנערך אמש באולם בגן נר זכו שחקני הפועל...
ראשית
"ידענו שלא נעצור עד שנצליח"
הובלת מריצת אבטיחים בסנגל וכינוס זריז של...
ראשית
הַמּוּזוֹת לֹא שׁוֹתְקוֹת
בבוקר השבת השחורה, רגע אחרי פתיחת תערוכת...

Education Template