fbpx

מחלקת הכדורסל מציגה: ההחתמה החמה של העונה

צילום: דודי ג'ניס
במחלקת הכדורסל של עמותת הספורט גליל עליון מתכוננים לעונה הבאה עם החתמתו של רון קיסין למאמן ילדים א' לאומית ומאמן מנטאלי של המחלקה ● "אני מגיע למועדון כדורסל שהשם שלו מדבר בעד עצמו"
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

אמנם הקיץ עדין בשיאו, אבל במחלקת הכדורסל של עמותת הספורט גליל עליון עובדים קשה מאוד על מנת שעונת 24-25 תתחיל בזמן ושהמחלקה תהיה מוכנה ככל האפשר. יש לא מעט החתמות מאמנים נהדרות ומרגשות, אבל אחת ההחתמות שזכתה למלוא תשומת הלב היא החתמתו של רון קיסין (28) מכפר סבא, שמעתיק את מגוריו לגליל עליון על מנת לאמן את קבוצת הילדים א' לאומית, לצד עבודתו כמאמן מנטאלי במגוון קבוצות במחלקה.

רון, איך התחושות להגיע לגליל העליון דווקא בתקופה הזו?

"אני חושב שדווקא במצב הזה התחושות שלי הן לא האישו. יש פה ילדים שצמאים להתנתק מהמציאות העקומה, שרוצים ליהנות וזקוקים לתשומת לב – ובשביל זה אני כאן בכובע של המאמן המנטאלי ומאמן הכדורסל, זאת הדרך שלי לתת ולתרום לילדי הצפון."

לאיזה מועדון כדורסל אתה מגיע?

"אני מגיע למועדון כדורסל שהשם שלו מדבר בעד עצמו. יש כאן מסורת ותרבות ייחודית שאי אפשר להסביר במילים."

איך הגעת לגליל העליון?

"בסוף העונה הנוכחית סיימתי עונה מורכבת ומוצלחת בהפועל כפר סבא (גמר אליפות המדינה לילדים לאומית), כשאני יודע שאני רוצה לפרוש כנפיים ולנסות במקום אחר מחוץ לבית. בדיוק אז הגיע הטלפון מליאור קרת, אחרי שלושה ימים נפגשנו, והשאר היסטוריה."

ליאור קרת. צילום: יעל אוראל

בתור מי שמכיר היטב את שנתוני הילדים בלאומית – מה אתה חושב על הקבוצה החדשה שלך?

"אני מגיע לקבוצה תחרותית שכל מה שהשחקנים שלה רוצים זה לשחק כדורסל, ללמוד ולהתקדם הכי רחוק שהם יכולים."

מה הציפיות שלך מהעונה הקרובה?

"בתור מאמן מנטאלי 'ציפיות' זו מילה שקצת קשה לי איתה. אני שואף להפוך את הילדים למנהיגים צעירים, צנועים, חרוצים ונעימים לסביבה, כאלה שלא מוותרים לעצמם ושרוצים בכל יום להיות טובים יותר משהיו אתמול."

משהו לסיום?

"אני רוצה לאחל לכל עם ישראל שכל החטופים, החיילים והפצועים יחזרו בשלום ויהיו בריאים, ושאנחנו נהיה מרוכזים בלהישאר מאוחדים. מבחינתי זה יותר חשוב מהכל."

רון קיסין. צילום: דודי ג'ניס

ליאור קרת, מנהל מחלקת הכדורסל בעמותת הספורט, לא חוסך בשבחים על ההחתמה של קיסין: "רון הוא קודם כל אדם נפלא עם סולם ערכים שתואם את ערכי הליבה שלנו", הוא אומר. "אנחנו מאד שמחים שהוא בחר להגיע אלינו לגליל העליון ובטוחים שכל קהילת הכדורסל תהנה ממנו כאדם וכמאמן. רון ימלא השנה מספר תפקידים: הוא יאמן את קבוצת הילדים א' לאומית, ישמש כעוזר מאמן בנערים א' לאומית וכמאמן מנטאלי בקבוצת הנוער על. בנוסף, רון ייקח חלק במערך המצוינות המשתדרג של המחלקה. אנחנו מאחלים לו הצלחה, למידה משמעותית, הנאה מהדרך ומחוויית הכדורסל בגליל העליון."

אולי יעניין אותך גם:

טמיר אברהמס וליאור קררה
עם הפנים לליגה
ההפסד אמש להפועל ירושלים מנע העפלה לרבע גמר...
DALL·E 2024-09-16 15.03.00 - A touching scene in a supermarket on a hot summer day, viewed in profile
את מוכרת לי מפעם
הבגידה של הדס לא התחילה ברגע אחד – היא נבנתה...
WhatsApp Image 2024-09-15 at 09.35
על סטריטבול וכוחה של קהילה
בין אזעקות ויירוטים התקיים בשבת החולפת טורניר...

Education Template