fbpx

מה אומר לכם התאריך 11.11.11,
שזה בדיוק היום לפני 11 שנה?
תחשבו פילאטיס

איב מוסרי. צילום: פרטי
איב מוסרי (43), קיבוץ הגושרים, מדריכה ובעלת סטודיו לפילאטיס מכשירים מתקדמים

איך הכול התחיל?

"מיד אחרי הצבא טסתי לניו יורק. גרתי שם במשך 11 שנה ועסקתי בתחום הנדל"ן. במשך שנים סבלתי מפריצת דיסק ובלטים, עד שהתחלתי להתאמן בפילאטיס מכשירים בניו יורק, ופשוט התאהבתי! הכאבים פסקו והגוף עבר שינוי פיזי ונפשי ממשי. הבנתי שאני צריכה לשנות כיוון בחיים ונרשמתי לארגון הפילטיס העולמי, USAP, שם למדתי את תורת הפילאטיס המקורית על בוריה והפכתי למדריכה מוסמכת. רציתי להפיץ את הידע שלי ולעזור לאנשים, ובאמת, כשחזרתי ארצה אחיי תמכו בי ודחפו אותי להקים את המכון, שנחנך לבסוף בתאריך מיוחד מאוד: ה-11.11.11".

מה את הכי אוהבת בעיסוק שלך?

"את המתאמנות המדהימות שלי, שמתמידות ומשקיעות בעצמן ומגיעות במשך שנים; ואת המתאמנים המבוגרים – מספק מאוד לראות את השינויים המתרחשים בחייהם ואיך איכות חייהם משתנה ומשתפרת בתוך זמן קצר יחסית".

מהו הרגע הקשה ביותר שחווית מאז הקמת המכון?

"בתקופת הקורונה הסטודיו היה סגור כמעט שנתיים, מה שהיה מאתגר ביותר עבורי מכל הבחינות – חוסר הוודאות שריחפה מעליי, אי הידיעה מתי ואיך אוכל לשוב לעסוק במקצוע שאני הכי אוהבת".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?

"בתחילת דרכי ניהלתי רשת של ארבע מסעדות במנהטן".

כילדה, את זוכרת מה חלמת להיות "כשתהיי גדולה"?

"מאז שאני זוכרת את עצמי גוף האדם ריתק אותי מאוד. כילדה חלמתי להיות מנתחת לב. תמיד נמשכתי ללמוד על האנטומיה האנושית, ובתוכי ידעתי שארצה לעסוק בתחום, לסייע ולעזור ואף לרפא. העיסוק שלי הוא שליחות בעיניי".

במבט לאחור, היית משנה?

"לא הייתי משנה דבר. פתחתי את העסק כשהייתי מוכנה ובשלה להיות עצמאית, והכי חשוב – להעביר את הידע שלי הלאה".

מכון איב מוסרי לפילאטיס – כאן או בתל אביב?

"כאן. חד משמעית. לצד משפחתי. יש בגליל הרגשה מאוד מרגיעה; אחרי שטיילתי, גרתי בחו"ל וראיתי עולם, מצאתי כאן, לראשונה בחיי, שורשים. ישנם אנשים טובי לב ואדיבים בצפון ואני נהנית לנהוג בכל בוקר לסטודיו שלי לצד הנוף המרהיב. הכי אני אוהבת את הצבעים שמשתנים בכל עונה. תל אביב אף פעם לא עשתה לי את זה, ואם כבר – אז פלורידה".

מהו הערך המוסף שמייחד אותך ממאמנים אחרים?

"בניו יורק למדתי במשך שלוש שנים את תורתו המקורית של ג'וזף פילאטיס, ממציא התורה, על ידי אחת מתלמידותיו, מארי בוהאם. בארה"ב אלו לימודים מקבילים לתואר אקדמי, ואני דור שלישי לתורתו של ג'וזף פילאטיס. אני מביאה איתי לסטודיו מקצועיות וניסיון של 17 שנים, והמתאמנים מקבלים אך ורק אותי, לא מדריכים מתחלפים. כמאמנת, אני מתמקדת בחיבור בין גוף לנפש, בקבלה עצמית ובאהבה עצמית ללא תנאי; זהו הדבר המשמעותי ביותר בעיניי, ולעיתים פשוט פוסחים עליו. אני מקפידה גם להתאים לכל מצב גופני ולכל גיל את הדרגה והאתגר שהמתאמן זקוק לו באותו יום, לצד דיוק בביצוע כל תרגיל. דבר ייחודי נוסף – בסטודיו שלי ישנו כל הציוד הדרוש לפילאטיס מכשירים – שישה מתקנים שונים, ולא רק מיטות פילאטיס (רפורמרים). לצערי אין בארץ מודעות לכך שמיטת פילאטיס בלבד לא מספיקה לאימון".

צילום: פרטי

במה את הכי גאה?

"במתאמנים שלי, שמגשימים את עצמם, ולא מוותרים, ומגיעים אלי במשך שנים למרות כל האתגרים בחייהם. אני גאה שהצלחתי להקים עסק ומשפחה ולשלב בין שניהם – הרבה בזכות התמיכה האינסופית של משפחתי, משפחת מוסרי. מעל לכל אני גאה על כך שלא ויתרתי על החלום להיות אימא, למרות כל הקשיים שחוויתי בכניסה להריון ואובדן התינוקת הבכורה  שלי, ושזכיתי לבסוף באמילי הודיה המדהימה שלי".

מהו החלום הכי פרוע שלך?

"האמת שבצעירותי הכנתי רשימת חלומות, ולשמחתי מימשתי את רובה – חוויתי, טעמתי, ניסיתי, טיילתי, נפלתי וקמתי; אני שמחה להגיד שהגשמתי את רוב חלומותיי. אני מאחלת לעצמי ולכולנו בריאות איתנה, שלווה פנימית ושמחה אמיתית, והלוואי שאגע בכל הנשמות שזקוקות לי".

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? צרו קשר בטלפון: 052-7712000.

צילום: פרטי

אולי יעניין אותך גם:

ezgif-5-6557efbf4b
אמן חושים, דור שביעי לפלא
הראל פפו (52), כחל, אמן טלפתיה וחושים מזה...
תום3
תום, תעשה לי קליפ
תום שוחט (29), בית הלל, יזם, במאי, צלם, עורך...
שלום עלחם-ווב
הבאנו שלום עלחם
עמית ברנע (44), יסוד המעלה (במקור ממחניים),...

Education Template