fbpx

מדינה בדרך במועדון לחבר

הדר מרקס וצוות 'מדינה בדרך' של גלגלצ הגיעו עד כפר בלום לשדר מהשטח ולהשמיע את קולם של אלה שהמדינה (האמיתית) לא רואה ● "אני לא מוכנה שתרגישו שאתם שקופים"
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

אין הרבה אמנים ואנשי בידור – ובטח לא נבחרי ציבור – שמוכנים לכתת מכוניתם, לחרף את נפשם ולהגיע עד אלינו, לגליל העליון. יהיו שיגידו, שבהתחשב במצב הצפון המופקר זה לא ממש מפתיע – רחוק מהעין (תל אביב רבתי) זה גם, כנראה, רחוק מהלב. אבל לשמחתנו, יש גם מי שחושבים אחרת ומוכיחים שאולי בכל זאת עוד לא אבדה לגמרי תקוותנו.

מיטב הנוער

שתי ניידות שידור צבאיות של גלגלצ הגיעו אתמול (שני) עד לפתח 'המועדון לחבר' בכפר בלום, סמוך לקפה 'בלומה', ועוררו התרגשות לא מבוטלת: 'מדינה בדרך' עם הדר מרקס, תוכנית הרדיו הפופולרית ביותר בישראל עם למעלה ממיליון מאזינים מדי בוקר, הגיעה לשדר מהשטח ולתת במה לתושבים.

"גלגלגלגלצ"

אחרי ביטול אחד וכמעט ביטול נוסף בעקבות מתקפת המנע בלבנון, אנשי הצוות של גלגלצ, והדר בראשם, החליטו לא לוותר על הצפון ולבוא לעשות קצת שמח לילדי, נערי ומבוגרי כפר בלום, שזכו לשעתיים של אולפן חי אצלם במועדון. שם, על הספה, הם שוחחו על האזעקות, על הפחדים, על שנת הלימודים הקרובה, ועל המציאות הלא פשוטה שעוברת על כולנו פה כבר כמעט שנה.

הכפרבלומים סיפרו על אווירה חמה ומרגשת, על קהילה מופלאה שהתגייסה לפרויקט, על השירים, הדיווחים, החיוכים והסלפי, וגם על מיקה משה "שלהם" ששרה בשידור את 'יש לך אותך' המוכר והיפה.

מיקה משה שרה את 'יש לך אותך'

"אני לא מוכנה שלרגע תרגישו שאתם שקופים", אמרה להם הדר אחרי השידור. "זאת מילה שחוזרת כל הזמן בהודעות שאני מקבלת מצפונים, ואתם מה זה לא. אתם הכי חשובים בעולם ואני מבקשת שתרגישו ככה, שתהיו חזקים באמת. ותודה על המקום שלכם, תודה על הסבלנות שלכם ועל הכוח שלכם שהוא באמת אין סופי. אני גאה בכם ואני אוהבת אתכם ותודה שאירחתם אותנו. באמת, באמת חיכיתי לבוא לפה".

וחייבים ביקור ב'בלומה'

להאזנה לשידור המלא לחצו כאן

התמונות באדיבות רעיה בלחסן, כפר בלום.

אולי יעניין אותך גם:

מרכז קליימטק חדש נחנך במחניים - קרדיט צילום ארז בן סימון
עתיד ירוק: מרכז קליימטק חדש נחנך במחניים
בשיתוף פעולה נרחב בין גופי ממשלה ותעשייה,...
1
מנרה לא הושמדה
לפני כשבועיים גילו חברי מנרה פוסט ברשתות...
שיר כץ copy
המחאה תפורה עליה
עם תיקי כדורסל של הפועל גליל עליון, שקי שינה...

Education Template