fbpx

לאן אתם רצים?

צילום: מיכה בריקמן
עם תפאורה מושלמת של נופי הגליל, יצאו אלפים לרוץ ברחבי אגמון החולה ● גליל מפסידה אבל נשארת בבית העליון ● מתח לקראת רבע גמר הפלייאוף של ליגת ארץ הצפון ● מהדורת סיכום השבוע שלנו בספורט
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

כדורסל: מחכים לבית העליון

הפועל גליל עליון סיימה השבוע את דרכה בליגה הסדירה עם הפסד ביתי 79:72 במשחק מול הפועל אילת מתחתית הטבלה. הקבוצה הדרומית הייתה נחושה ומרוכזת יותר, הוליכה ברוב דקות המשחק וגם כששחקני הגליל צמצמו בשלהי המשחק, הצליחה אילת בדקה האחרונה לקלוע 6 נקודות ללא מענה מהצד הגלילי ולנצח את המשחק. שחקני הגליל שילמו מחיר יקר גם על רפיון מתחת לסלים, שהתבטא בכך שהפועל אילת קטפה 54 ריבאונדים לעומת 33 שקטפה גליל, וגם על החמצה של 8 קליעות עונשין מ-21 ניסיונות. את רשימת הקלעים הוביל דיישון בוקר עם 21 נקודות. רועי הובר, שפגש את קבוצתו הקודמת, קלע 13 נקודות בלבד. למרות ההפסד, הפועל גליל עליון שמרה על המקום החמישי בטבלה הסופית של הליגה, ובעוד שבועיים תחל את דרכה בבית העליון של ליגת העל שבו 5 מחזורים. מיד לאחר מכן תשתלב גליל במשחקי הפלייאוף העליון. באירוע האול סטאר של ליגת העל, שייערך ב-21 לאפריל בהיכל מנורה מבטחים בת"א, ייצגו את הקבוצה הסנטר ברייס וושינגטון והקפטן והפורוורד ברייס וושינגטון.

דיישון בוקר. צילום: גיל נוימן

שחקני כיתות ג'-ד', המשתתפים במחנה האימונים של מחלקת הנוער, זכו להפתעה בדמות אימון משותף עם רכז הקבוצה הבוגרת, איתי מושקוביץ, שעורר התלהבות והתרגשות בקרב השחקנים הצעירים.

איתי מושקוביץ. צילום מטעם הקבוצה

ליגת "ארץ הצפון": שבת על כל הקופה

עם סיומה של הליגה הסדירה מגיעים בליגת "ארץ הצפון", ליגת היישובים של הגליל העליון, ל"מאני טיים". בשבת הקרובה, בשעה 18:00, ייצאו לדרך בשני מוקדים משחקי שלב רבע גמר הפלייאוף. משחק אחד שבו כל אחת מהמנצחות תעפיל לשלב חצי הגמר, אליו העפילו כבר תל חי, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון במאזן מושלם, וראש פינה. באולם בדפנה תארח הקבוצה המקומית את גדות. שתי הקבוצות סיימו את הליגה הסדירה עם מאזן של שני ניצחונות וארבעה הפסדים, כאשר במפגש בין הקבוצות, שנערך לפני כשבועיים בדפנה, ניצחה הקבוצה המארחת בתוצאה 47:72. באולם בברעם תארח הקבוצה המקומית את יסוד המעלה/חולתה. ברעם סיימה את הליגה הסדירה עם מאזן של 3 ניצחונות ו-3 הפסדים, בעוד שיסוד המעלה/חולתה סיימה את הליגה עם מאזן של שני ניצחונות וארבעה הפסדים. במשחק הקודם בין הקבוצות יסוד המעלה/חולתה זכתה בניצחון.

אלפים השתתפו במרוץ אצבע הגליל ובריצת טרי פוקס

כ-2,000 משתתפים מכל רחבי הצפון בחרו לפתוח את סוף השבוע הקודם באגמון החולה, במרוץ אצבע הגליל ובריצת 'טרי פוקס'. שלושה מקצים הוזנקו באירוע: שני מקצים תחרותיים (15 ק"מ ו-5 ק"מ) ובנוסף לכך מקצה עממי, ריצת 'טרי פוקס' למרחק של 2 ק"מ, אשר אורגן ע"י שותפות מגבית קנדה. התרומות שנאספו במסגרתו הוקדשו למען חקר הסרטן. מאות רצים לקחו חלק במקצים התחרותיים, ובמקצה העממי הייחודי השתתפו כ-1,200 ילדים והוריהם מחמש רשויות מוניציפאליות בצפון. מזג האויר בהזנקות המוקדמות היה צונן, אך תוך שעתיים השמש זרחה וחיממה את האוויר והאווירה. ריצה בתנאי השטח באגמון החולה היא אידיאלית לפתיחת עונת מרוצי השטח, עם תפאורה מושלמת: עגורים וחסידות מעל, שדות ירוקים, החרמון עם שאריות שלג ונופי הגליל והגולן בשיא פריחתם. האירוע הופק בשיתוף אשכול גליל מזרחי והרשויות החברות בו, כמו גם ע"י חברת "מרתון ישראל", אשר מפיקה עשרות מרוצים ברחבי הארץ.

לקבוצת ריצה גליל עליון היו הצלחות רבות בגזרת הנשים: סיגל אושרי – מקום 3 כללי נשים מקצה 15K, דברה שילוח – מקום 1 נשים 60+ מקצה 5K, שחר שלזינגר (שדה נחמיה) – מקום 3 נשים 50+ מקצה 5K, בילי בן חפר (דן) – מקום 2 נשים 50+ מקצה 5K. רחל ליבנה מקום 1 נשים 60+ מקצה 15K.
הצלחות גדולות גם לקבוצת הנוער של מועדון טריאתלון גליל עליון במקצים השונים לקטגוריית עד גיל 19: במקצים ל 15 ק”מ אור סלע (כפר גלעדי) זכה במקום 1, ניצן ודעי (להבות הבשן) זכתה במקום 2, שחר עוקשי במקום 3. במקצה 5 ק”מ גל מוסקל זכה במקום 2, אריאל שינפלד במקום 3.

"האירוע היה לא פחות מפנטסטי", סיפר בהתלהבות אחיקם שושן, מנכ"ל עמותת הספורט של הגליל העליון, והוסיף כי "היה לנו מרוץ נהדר, עם שלושה מקצים מגוונים, מזג האוויר חייך אלינו וכולם נהנו. הלוואי שנוכל להרים אירועים נוספים כאלה בגליל. כל הכבוד לכל מי שסייע בהפקה, אנחנו לא נחים וכבר התחלנו את ההכנות לשנה הבאה".

צילום: מטעם הקבוצה

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
IMG-20240815-WA0006
הגליל העליון ממשיך לקלוע:
הכדורסלנים המפונים עושים היסטוריה בליגת עמק הירדן
שחקני הכדורסל שפונו מקבוצותיהם בקיבוצים דפנה...
יואב אלמישלי
מכוונים גבוה:
האלמישלים מחכים לעונה ספורטיבית ולחזרה הביתה
בבית אחד שמאחד כדורסלן וכדורגלן, מחכים כולם...

Education Template