fbpx

כשכל העולם במונדיאל, בגליל יש כדורסל

צילום: גיל נוימן
איך ייראה המפגש בין גליל עליון לחבריה מהעונה הקודמת, שאבון לואיס וכארם משעור? ומי תנצח הפעם? שדה אליעזר או ברעם? ● וגם, הנשים של הפועל גליל עליון מחכות לכם במגרש. תגיעו לעודד אותן?

כדורסל גברים

הפועל גליל עליון לא פיללה לחזרה כל כך מורכבת מפגרת הנבחרת. ביום ראשון נחלה הקבוצה הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 86:79 במשחק מול הפועל חיפה, לו קדם טקס זיכרון ליחיאל עמר ז"ל – בעל המזנון המיתולוגי באולם 'הפיס' בכפר בלום, ששימש גם כקבלן ההסעות של קבוצות מחלקת הנוער. במשחק עצמו חסר גם הפעם הרכז רועי הובר, המחלים מניתוח באצבעו. ברבע האחרון, לאחר שלושה רבעים צמודים, השתלטה הפועל חיפה על המשחק וזכתה בניצחון 79:86. הרכז דיישון בוקר קלע 20 נקודות והקפטן נמרוד לוי 14 נקודות, אך אלו לא הספיקו לניצחון. לעת עתה מחזיקה הפועל גליל עליון במאזן ההצלחה הנמוך בליגה, כמו הפועל גלבוע/גליל ובני הרצליה.

יממה אחרי ההפסד הודיעה הנהלת הקבוצה על צירוף זר נוסף לעמדות הפנים, ווין לנגסטון, שיכול לשחק כפאוור פורוורד וכסנטר. לנגסטון שיחק בקבוצה לפני שלוש עונות, כשזו שיחקה בליגה הלאומית, בעונה שהסתיימה מוקדם בשל התפרצות נגיף הקורונה. מאז הספיק לשחק בליגת המשנה באיטליה ובליגה הבכירה במקסיקו. לא מן הנמנע כי צירופו יגרום לשחרורו של מאליק אבו המאכזב, אך תיתכן סיטואציה בה תמשיך הקבוצה את העונה עם חמישה שחקנים זרים.

ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:00, תתארח הקבוצה אצל העולה החדשה, עירוני קריית אתא, בשורותיה משחקים שניים משחקני הגליל בעונה שעברה: הגארד שאבון לואיס והפורוורד כארם משעור. גליל עומדת על מאזן של שני ניצחונות ושישה הפסדים. ניצחון גלילי ישווה את המאזן בין הקבוצות.

ליגת ארץ הצפון

יש לכם תוכניות למוצאי השבת או קצת לפני שהיא יוצאת באופן רשמי? כי שורה של משחקי כדורסל מצפים לכם ולכן, באווירה קהילתית מהנה. הכניסה חופשית, ובהתחשב בעובדה שדרך אתר ואפליקציית 'כאן 11' ניתן לצפות במשחקים בשידור ישיר גם דרך הטלפון הסלולרי, אין לכם תירוצים.
 
האולם ביסוד המעלה יארח הצגה כפולה: בשעה 17:00 תארח שדה אליעזר את ברעם, עם תקווה לניצחון שני בשני משחקים. ברעם מצידה עומדת על מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד. ב- 19:30 תארח קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון את הפועל מגדל עמק יזרעאל במסגרת המחזור החמישי של הליגה הלאומית. לשתי הקבוצות מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים. שחקניות הגליל כמהות לניצחון ביתי ראשון ולניצחון שני ברציפות – תמיכתכם כקהל תהיה מבורכת!

תגיעו לעודד אותן? קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון. צילום: באדיבות הקבוצה

בשעה 18:00 יארח האולם בעמיר את המשחק בין תל-חי – הקבוצה היחידה שניצחה בשני המשחקים שקיימה, לבין יסוד המעלה/חולתה – שהפסידה במחזור הפתיחה לגדות והייתה חופשית במחזור האחרון. האם יסוד המעלה/חולתה תחגוג ניצחון ראשון או שמא תל-חי תשמור על מאזן מושלם?

בשעה 21:00 יארח אולם 'הפיס' בראש פינה את המשחק בין הקבוצה המקומית – שעומדת על מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד, לבין דפנה – שהפסידה בשני המשחקים שקיימה. דפנה תתייצב למשחק ללא שניים משחקניה, שהורחקו ע"י ועדת המשמעת של הליגה, בשל התנהגות בלתי הולמת במשחק מול ברעם.

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
IMG-20240815-WA0006
הגליל העליון ממשיך לקלוע:
הכדורסלנים המפונים עושים היסטוריה בליגת עמק הירדן
שחקני הכדורסל שפונו מקבוצותיהם בקיבוצים דפנה...
יואב אלמישלי
מכוונים גבוה:
האלמישלים מחכים לעונה ספורטיבית ולחזרה הביתה
בבית אחד שמאחד כדורסלן וכדורגלן, מחכים כולם...

Education Template