fbpx

כשהגליל העליון פגש את עמק הירדן

צילום: ג'רמי ווגל
במחלקת השחייה בעמותת הספורט חוזרים לארח תחרויות ליגה, רק שהפעם היה זה בבריכה ביתית אחרת שבעמק הירדן ● המנצחים הגדולים: החיוכים המאושרים שכיסו את פניהם של השחייניות, השחיינים והצופים
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

עונת השחייה הנוכחית היא ללא ספק שונה לחלוטין מכל עונה אחרת. חלקם של השחיינים מפונים מביתם, חלקם ממשיכים להתאמן באגודות אחרות, עם מאמנים אחרים, אבל למרות הבלגן הכללי ששורר בענף, נשמר הקשר החזק והאמיץ בין כל השחיינים והשחייניות.

צילום: ג'רמי ווגל

ביום שישי החולף אירחה מחלקת השחייה בעמותת הספורט יחד עם מחלקת השחייה של עמק הירדן תחרות ליגה רשמית בבריכת בית אייל שבקיבוץ אשדות יעקב מאוחד. מלבד שחייני הגליל ועמק הירדן השתתפו בתחרות שחיינים ושחייניות מהאגודות טבעון, מ.א. משגב, מודיעין, רמת הגולן ונוף הגליל, ובסך הכל מעל 180 שחיינים ושחייניות, שריגשו את הקהל כשזינקו למים ועשו את מה שהם כה אוהבים וטובים בו.

צילום: ג'רמי ווגל

הייתה זו תחרות בקרה, שסייעה להסיר עוד מעט חלודה מהספורטאים לקראת התחרויות החשובות  של עונת החורף הצפויות החודש. שיתוף הפעולה בין עמותת הספורט לבין מחלקת הספורט של עמק הירדן, שהוכיח את עצמו כקלף מנצח, יוסיף להתקיים ולצמוח גם הלאה, כשבהמשך מתוכננת בענף השחייה תחרות משותפת גדולה נוספת בחודש אפריל.

גם הצוות המקצועי של הגליל בעננים. יונתן ורטיקובסקי ונמרוד פלמה. צילום: אחיקם שושן

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
ש
הבית שבלב
איך מסייע לילדים סיפור על שפני סלע להתמודד...
DALL·E 2024-08-27 11.40.21 - A couple in a dimly lit room
אהבה נסחבת
מבחוץ נראו גלית וסער כאילו נולדו זה בשביל...

Education Template