fbpx

כובשים גם מחוץ למגרש הביתי

שחקני גליל עליון. צילום: רז רם
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני מאות מפונים מאצבע הגליל, זכתה גליל עליון בכדורסל
בניצחון 87:94 על הפועל גלבוע גליל
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

כשהפועל גליל עליון יצאה בעל כורחה למסע נדודים ברחבי הארץ עקב השפעות המלחמה על האזור, לא העלה איש על דעתו שגם את עונת 24/25 תפתח הקבוצה הרחק ממבצרה בכפר בלום; אך זוהי המציאות עמה צריכה הקבוצה להתמודד ולנצח. בינתיים, היא תשחק העונה באולם ה'אנרבוקס' המפואר שבחדרה.

אמש (שלישי) קיימה הקבוצה ניסוי כלים ראשון, כשפגשה למשחק אימון ולדרבי ההתיישבות העובדת את הפועל גלבוע גליל, ששבה לליגת העל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית. המשחק נערך באולם בית ירח לעיני קהל רב של מפונים לאזור עמק הירדן וטבריה, ואורגן על ידי מנהלי הליגה האזורית של עמק הירדן, בה משתלבות שתי קבוצות מאזורנו – קבוצת יישובי ההר וקבוצת תל קציר, בה השתלבו שחקנים מיישובי צפון העמק (הגושרים, דפנה, קריית שמונה וכפר גלעדי). הקהל הגלילי ונציגות שהגיעה מהגלבוע תרמו למשחק אווירת משחק ליגה. בסיום המשחק פגשו אוהדי ואוהדות הגליל את השחקנים על הפרקט ונהנו יחדיו מזמן איכות משותף.

בין הגלבוע והגליל; שחקני שתי הקבוצות. צילום: רז רם

המשחק בין שתי הקבוצות, בו לקח חלק בשורות הגלבוע שחקן הגליל בשתי העונות האחרונות, הפורוורד לוטן אמסלם, היה צמוד לכל אורכו: בתום הרבע הראשון עמדה התוצאה על 20:20, בתום המחצית הראשונה צעדו שחקני הגליל ביתרון 37:39, בתום הרבע השלישי השיגו שחקני הגלבוע יתרון 62:64, אך ברבע האחרון התעלו שוב שחקני הגליל ושבו לעמדת יתרון עד לניצחון של 87:94.

בשורות הגליל בלטו בסטטיסטיקה הגארד האמריקאי, אחמד היל, שהוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות ו-3 חטיפות, הפורוורד והקפטן, ליאור קררה, שקלע 17 נקודות וסיפק משחק הגנה מצוין, ומרקוס קאר, שקלע 16 נקודות וסיפק 7 אסיסטים. עוד בלטו הגארד שחר עמיר עם 13 נקודות, הרכז ושחקן הבית רון כהן (קריית שמונה) שכמו הפורוורד לוקאס גודלנברג (9 ריבאונדים) קלעו 9 נקודות כל אחד. שחקן הפנים, שאקור ג'ויסטון, קלע 6 נקודות. שותף במשחק גם יהל אטיאס.

שאקור ג'ויסטון.צילום: גיל נוימן

"ליגת העל בכדורסל התארחה בעמק הזמני שלנו לערב בלתי נשכח אחד", סיכם סיני משה רובינשטיין (דפנה), מקבוצת המפונים שהתמזגה עם תל קציר; "המשחק בין גלבוע לגליל עליון היה משחק ברמה שלא נראתה אצלנו שנים רבות. מעבר למתח ולדרמה שלא אופייניים למשחק אימון, הייתה אווירה מדהימה באולם. אוהדי הכדורסל בעמק, אוהדי גלבוע וגליל עליון צבעו את היציע בכל צבעי הקשת. הנהלת ליגת הקיץ של עמק הירדן רוצה להודות לכל מי שעזר להרים את הערב המרגש הזה, לשתי הקבוצות ולשופטים. כמו כל מפעל ליגת הקיץ, גם הערב הזה אורגן כולו בהתנדבות ומתרומות. זה הזמן והמקום להודות ל'צמח ליסינג' על הגב הכלכלי שנתנו לליגה בהפקת האירוע".


ביום חמישי בשעה 19:00 תתארח הפועל גליל עליון למשחק אימון נוסף אצל הפועל עפולה. 

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-09-15 at 09.35
על סטריטבול וכוחה של קהילה
בין אזעקות ויירוטים התקיים בשבת החולפת טורניר...
רון כהן
מפגש לוהט וניצחון
פתיחת עונה מרשימה להפועל גליל עליון: במשחק...
448989201_982944697174288_5694629615729964461_n
מביסים את עפולה, מביטים לגלבוע
בחמישי האחרון הביסה הפועל גליל עליון את הפועל...

Education Template