fbpx

כְּשֶׁקָּצָר, לא קולע

רועי הובר. צילום: גיל נוימן
מה הרגיש לנטלי כמו שדה קרב? איך הובילו יובל ומקסים למרות שדפנה וברעם הפסידו? וכמה זמן עוד יחזיקו בגליל לרועי הובר אצבעות? ● אורי שמיר במהדורת סיכום הספורט השבועית

כדורסל גברים

שבועיים רצופי משחקי ליגה ומשחקי הכרעה בגרמניה מצפים לקבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון במסגרת היורופקאפ. עם האתגר הזה תיאלץ גליל להתמודד כשלרשות הצוות המקצועי סגל קצר במיוחד: רועי הובר, שנותח באצבעו, צפוי להיעדר כחודש וחצי מפעילות; לצידו מורגש חסרונם של הפורוורדים הצעירים, לוטן אמסלם ויהל מלמד, המחלימים מפציעות וצפויים לחזור לפעילות רק בעוד כעשרה ימים. הקבוצה הגלילית תשוב למעגל משחקי ליגת העל במוצאי השבת הקרובה בשעה 20:30, היישר למשחק חוץ מאתגר מול הפועל ירושלים, בעלת התקציב השני בגובהו בליגה. המשחק יועבר בשידור ישיר משולב בערוץ הספורט. ביום רביעי בשעה 21:00 תתייצב הקבוצה למשחק חוץ מול באמברג, ושלושה ימים לאחר מכן – במוצאי שבת בשעה 19:00, למשחק חוץ במסגרת הליגה מול הפועל ת"א המרשימה. ארבעה ימים לאחר מכן תשוב לגרמניה, למשחק הנעילה של שלב הבתים של היורופקאפ, בו תפגוש את קמניץ.

ליגת 'ארץ הצפון'

במוצאי השבת שעברה יצאה לדרך ליגת 'ארץ הצפון – ליגת היישובים של הגליל העליון', עם שני משחקים במסגרת המחזור הראשון. בתום המחזור מצאו את עצמן נציגות הקיבוצים דפנה וברעם בצד המפסיד. דפנה הפסידה 56:49 במשחק הביתי מול קבוצת הסטודנטים של תל חי, מקסים קיקוס – בעבר כדורסלן הפועל גליל עליון, הוביל את רשימת הקלעים עם 9 נקודות. ברעם נחלה הפסד 76:72 במשחק החוץ מול ראש פינה. יובל דהן הוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות.


כדורסל נשים

הפועל גליל עליון סופרת שלושה הפסדים בשלושה משחקים בליגה הלאומית – והפעם 69:52 במשחק הביתי מול א.ס רמת השרון, שנהנית ממאזן מושלם. שחקניות הגליל הצליחו להיות בתמונת המשחק רק במחצית הראשונה – שהסתיימה ביתרון 30:38 לזכות הקבוצה האורחת. במחצית השנייה ניכר היה כי הסגל הקצר שעומד לרשות המאמנת נטלי שדה מתקשה להתמודד מול האיכויות והעומק של רמת השרון. הנהלת הקבוצה עושה מאמצים כבירים לקלוט שחקניות נוספות, כדי להתמודד בצורה טובה יותר בליגה.

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
IMG-20240815-WA0006
הגליל העליון ממשיך לקלוע:
הכדורסלנים המפונים עושים היסטוריה בליגת עמק הירדן
שחקני הכדורסל שפונו מקבוצותיהם בקיבוצים דפנה...
יואב אלמישלי
מכוונים גבוה:
האלמישלים מחכים לעונה ספורטיבית ולחזרה הביתה
בבית אחד שמאחד כדורסלן וכדורגלן, מחכים כולם...

Education Template