fbpx

יזרעאלי תופס פיקוד

גוני יזרעאלי. צילום: פייסבוק הפועל גליל עליון
הפועל גליל עליון הודיעה על מינויו של גוני יזרעאלי לתפקיד מאמן קבוצת הגברים במקומו של ברק פלג,
שסיים קדנציה עשירה בהצלחות
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

הפועל גליל עליון נערכת לעונה הבאה, שככל הנראה תחל באולם ה'אנרבוקס' בחדרה, בו אירחה את משחקיה האחרונים העונה.

יממה לאחר שהודיעה על פרידה מברק פלג, מודיעה הנהלת הקבוצה על מינויו של גוני יזרעאלי (40) לתפקיד מאמן הקבוצה. אבישי גורדון (כפר בלום) ימשיך בתפקיד עוזר המאמן, התפקיד בו שימש יזרעאלי במקביל להיותו שחקן הפועל גליל עליון תחת הדרכתו של אבישי גורדון.

גוני בימיו כשחקן בקבוצה. צילום: מדיה הפועל גליל עליון

גוני, בן קיבוץ גבת שבעמק יזרעאל, שימש בעונות האחרונות כעוזר מאמן בהפועל חולון ובהפועל ירושלים; בין לבין שימש כמאמן מכבי קריית מוצקין מהליגה הארצית. בעבר זכה יחד עם אבישי גורדון בתארי אליפות המדינה כשחקני הפועל חולון (2008) והפועל גלבוע/גליל (2010).

ברק פלג מסיים קדנציה בת ארבע עונות מוצלחות מאוד, בהן הוביל את הקבוצה לעליה לליגת העל ולהתבססות בה, יחד עם הובלה לזכייה באליפות הליגה הבלקנית, להגעה שתי עונות ברצף לפלייאוף העליון ולהישארות הרואית בליגה בעונה האחרונה, כנגד כל הסיכויים.

יוצא לדרך חדשה. ברק פלג. צילום: מדיה הפועל גליל עליון

בתוך כך, מובן לכל כי הקבוצה תיבנה מחדש. הרכז, רועי הובר, מסיים קדנציה שנייה בקבוצה וחתם לשתי עונות בעירוני ר"ג. הפורוורד ליאור קררה, שעשה קאמבק מרשים אחרי שנה וחצי מחוץ למגרשים, צפוי לחתום על חוזה המשך ולענוד את סרט הקפטן.

״אני שמח ומאושר להתחיל כמאמן ראשי במועדון כמו הפועל 'נופר' גליל עליון", מסר גוני, "מועדון שהיו לי בו המון רגעים מדהימים בתור שחקן. רוצה להודות להנהלה על האמון בי ובעיקר לשמח את הקהל המדהים של המועדון הזה שנמצא בתקופה מאתגרת. מחכה כבר לאימון הראשון ובטוח שנעשה יחד דברים יפים".

בהצלחה גוני. יאללה גליל!

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
ש
הבית שבלב
איך מסייע לילדים סיפור על שפני סלע להתמודד...
DALL·E 2024-08-27 11.40.21 - A couple in a dimly lit room
אהבה נסחבת
מבחוץ נראו גלית וסער כאילו נולדו זה בשביל...

Education Template