fbpx

זר רביעי הוחתם בהפועל גליל עליון

לנרד פרימן. צילום: מדיה הפועל גליל עליון
הפורוורד לנרד פריימן מצטרף לשחקני החיזוק הזרים אחמד היל, מרקוס קאר ושאקור ג'ויסטון
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

הפועל גליל עליון, שבעונה הקרובה תקיים את משחקיה באולם ה'אנרבוקס' בחדרה, חזרה בסופ"ש האחרון למלאכת החתמות השחקנים, כשבסמוך לכניסת השבת הודיעה על החתמתו של הפורוורד לנרד פריימן, בן 29, שבעונה שעברה שיחק בליגה הראשונה ברומניה ותפוקתו הממוצעת עמדה על 7.5 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק. לשחקן שמיתמר לגובה 2.03 מ' זוהי תחנה שנייה בליגת העל הישראלית, אחרי ששיחק בעונת 20/21 בהפועל חיפה.


כעת מונה הפאזל של הפועל גליל עליון בראשות המאמן גוני יזרעאלי את השחקנים הבאים: שלושת שחקני החיזוק הזרים הנוספים, הרכז אחמד היל, הגארד מרקוס קאר ושחקן הפנים שאקור ג'ויסטון; בגזרת הישראלים צמד שחקני הבית, הרכז רון כהן (קריית שמונה) והגארד אור חן (דפנה). בגארדים – תומר אסייג ושחר עמיר, הפורוורדים – לוקאס גולדנברג והקפטן ליאור קררה, הסנטר – יונתן אטיאס.

בחמישי האחרון נפגשו נשיא המועדון זוהר לבקוביץ והיו"ר טמיר אברהמס יחד עם השר לפיתוח הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף וראש הסיעה של מפלגת 'עוצמה יהודית', הח"כ איציק קרויזר. בפגישה הוצגו האתגרים שבניהול המועדון בתקופת המלחמה וכן ההשפעה של הקבוצה על החוסן הקהילתי. סוכם בין הצדדים על שיתוף פעולה ותמיכה משמעותית לקבוצה.

מימין לשמאל: איציק קרויזר, טמיר אברהמס, יצחק וסרלאוף וזוהר לבקוביץ. צילום: מדיה הפועל גליל עליון

אולי יעניין אותך גם:

1
מנצחים את גלבוע, מתכוננים לחולון
במשחק שנערך אמש באולם בגן נר זכו שחקני הפועל...
ראשית
"ידענו שלא נעצור עד שנצליח"
הובלת מריצת אבטיחים בסנגל וכינוס זריז של...
ראשית
הַמּוּזוֹת לֹא שׁוֹתְקוֹת
בבוקר השבת השחורה, רגע אחרי פתיחת תערוכת...

Education Template