fbpx

זה רק מתחיל

צילום: פרטי
דרך ארוכה עשה האמן Johnny Clever מאז החל את דרכו היצירתית לפני כארבע שנים ● בשבוע שעבר סיים י"ב בבית הספר 'עינות ירדן', ושיר שכתב למסיבת הסיום ('זה נגמר') הפך ללהיט טיק-טוק שגורף מאות אלפי צפיות, לייקים,
תגובות וסרטוני המשך
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

את דרכו האמנותית הוא החל לסלול בעיצומה של מגפת הקורונה, כשהיה רק בן ארבע עשרה, והיום כבר אפשר לזהות את החותם האישי ואת הדרך המשמעותית שעשה מאז: Johnny Clever, או בשמו המקורי יונתן אוחיון (קיבוץ איילת השחר), הוא מוזיקאי ורסטילי שמעלה לרשת יצירות ייחודיות ומסקרנות, המושפעות מסגנון הראפ-טראפ ומגובות בסרטוני וידאו-קליפ סוריאליסטיים ומלאי מעוף. החלק המפתיע ביותר ביצירתו, מעבר לכישרון הייחודי ולסגנון המוזיקלי, היא העובדה שקלוור הוא היוצר הבלעדי של כל טווח היצירה שהוא מציג: הוא הכותב של מילות השירים, המלחין והמבצע, אולם הוא גם מצלם, מביים, מככב ועורך את הווידאו-קליפים המרהיבים שמלווים את שיריו.

קלוור, שהספיק עד כה לשתף פעולה עם אמנים מובילים כרביד פלוטניק, אודיה, אבי אבורומי, אליעד נחום, אושר כהן ונוי פדלון, סיים השבוע את לימודיו בבית הספר 'עינות ירדן' בעמיר. לרגל מסיבת הסיום בבית הספר כתב קלוור שיר פרידה שהועלה לטיק-טוק וקצר בתוך שעות ספורות הצלחה מסחררת עם מאות אלפי צפיות, לייקים, שיתופים ותגובות.

בדצמבר הקרוב יתגייס קלוור לדובר צה"ל, עד אז ימשיך לשתף פעולה עם השחקן והזמר נווה צור בהפקות וביצירה מקורית.

Education Template