fbpx

הפועל גליל עליון חוזרת לכפר בלום?

אלפונסו אנדרסון. צילום: אור מושקוביץ, מדיה הפועל גליל עליון
אם לא נזכה להפתעות לא נעימות, ברביעי הקרוב תארח הפועל גליל עליון למשחק את הפועל עפולה ● לעודד אותה תוכלו רק מהבית, מול מסך הטלוויזיה
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

הפועל גליל עליון ממשיכה להתמודד בכל כוחה על מקומה בליגת העל.

מצב הקבוצה עדין, ועם מאזן של 5 ניצחונות ו-10 הפסדים (שמבחינת אחוזי הצלחה טוב במעט רק משלוש קבוצות: נועלת הטבלה הפועל ב"ש/דימונה, הפועל חיפה והפועל אילת), אובדן ביתיות וסגל קצר המונה שלושה זרים, הגעה לשמינייה הראשונה בתום הליגה הסדירה תהיה משימה קשה ביותר להשגה, והישארות בליגה תהיה שוות ערך לאליפות בעונה כזו.

כמו בינואר החולף, גם בפברואר ספגה הקבוצה 3 הפסדים בארבעה משחקים. אחרי ניצחון דרמטי 87:91 במשחק החוץ מול עירוני נס ציונה הגיעו שלושה הפסדים מתסכלים, בהם הייתה הקבוצה חזק בתמונת המשחק. המשחק "הביתי" בו אירחה הקבוצה באולם בצפת את עירוני ר"ג הסתיים בהפסד 108:101. במשחק זה זכתה הקבוצה לדחיפה מצד מאות אוהדים מרחבי הגליל העליון ומהם גם תושבי העיר המארחת. בהמשך הצליחה הקבוצה למתוח את האלופה, מכבי ת"א, ואף לצעוד ביתרון במחצית הראשונה של המשחק, אך בסיום, העומק והאיכות של המכבים עשו את ההבדל ומכבי ת"א ניצחה 81:89. ביום חמישי האחרון "אירחה" הקבוצה את הפועל אילת באולם בעפולה. היה זה משחק צמוד, שבו חוסר ריכוז ומזל של שחקני הגליל אפשרו לאורחת מהדרום לזכות בניצחון 69:72. חסרונו של הגארד, עומאר סילבריו, מלך הסלים של הקבוצה עם ממוצע של 18.2 נקודות למשחק, בהחלט הורגש.

מי שעוד מעמידים ממוצע דו ספרתי של נקודות עד כה הם: הקלע ג'יימס פלדין, עם 16.3 למשחק, רועי הובר, עם 14.5 למשחק (7.7 אסיסטים), ליאור קררה, עם 14.1 למשחק ולוטן אמסלם, עם 11 למשחק. המצטרף החדש לקבוצה, הפורוורד אלפונסו אנדרסון, עומד בתום חמישה משחקים במדי הקבוצה על מאזן ממוצע של 8.6 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק.  

החדשות הטובות לזמן כתיבת שורת אלה (ראשון בצהריים) הן שהתקבלו מכוחות הביטחון האישורים לקיים ביום רביעי הקרוב את המשחק מול הפועל עפולה בשעה 18:50, באולם 'הפיס' בכפר בלום, ללא כניסת קהל. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. קיום המשחק תלוי, כמובן, במצב הביטחוני, ולא מן הנמנע שיועבר למועד ו/או מיקום אחר.

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
cover_גולן בן דרור_98519
מאבק מתמיד
הסינגל החדש של גולן בן דרור איננו רק יצירה...

Education Template