fbpx

דרגות אל"מ הוענקו לחבר מעיין ברוך
המשרת בתפקיד מסווג

צילום: מהאלבום הפרטי
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

השבוע הוענקה לג', חבר מעיין ברוך, דרגת אלוף משנה ע"י הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, והוא התמנה לתפקיד ראש מחלקת המבצעים של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. ג', בן 41, נשוי לאבישג, מזכירה ורכזת תרבות במעיין ברוך, אב לשלושה בנים – נריה (10), אביתר (9) ואיתמר (7). ג' גדל בקריית נטפים שבשומרון ועבר עם משפחתו לפני שמונה שנים מכפר סבא לגליל העליון.

ג' משרת בחיל התקשוב מאז גיוסו ולאחר יציאתו לקצונה ביצע רצף תפקידים כקצין תקשוב קרבי ביחידות מבצעיות (גדוד סיור, מפקד פלחי"ק גולני, סמג"ד עזה, מג"ד איו"ש ועוד) ובכל גזרות הלחימה. בתפקידו האחרון שימש כראש ענף מבצעים של אגף התקשוב. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומ"מ ובעל תואר שני בביטחון לאומי.

"כפי שהמערכות והתהליכים האזרחיים מנוהלים ומעוצבים כיום ע"י יכולות דיגיטליות, כך גם צה"ל משפר את תהליכיו, יכולותיו ומידת הקטלניות שלו על בסיס מערכות דיגיטליות מתקדמות", אומר ג'. "לאגף התקשוב ישנה אחריות רבה בהובלת צה"ל לעידן הדיגיטלי ועל ידי כך לעליונות בשדה הקרב ולניצחון. דרגת 'אלוף משנה' אותה קיבלתי היא הגדרה מדויקת, משום שאני רק ה'משנה' של אלופה אמיתית, אשתי, אשר מגדלת ומחנכת לבדה את שלושת ילדינו ורק בזכותה יש ביכולתי לתרום את זמני וכוחותיי למען בטחון המדינה והארץ. גם לקהילה החמה של מעיין ברוך יש מניות רבות בדרך אותה אני עושה, בכך שהיא עוטפת את משפחתי בחום החסר לה בהיעדרי. גאה שאני חלק מתושבי הגליל העליון, שמח להיות חבר בקהילת מעיין ברוך, זכיתי במשפחה שמחזקת ותומכת בי, וגאה לשרת את המדינה ולשמור על העם המיוחד שלנו".

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240512-WA0011
קבע ועראי
איך נראים געגועים הביתה? תערוכה חדשה של מפונים...
1
באש ובמים
פצמ"רים? כט"במים? זה לא מה שיעצור את הצוותים...
ביום השחרור
ויוה לה וידה
המום וכואב את השבעה באוקטובר, דואג לגורל...

Education Template