fbpx

גיבור מקומי: דן אלתרמן אלוף 'ישראמן 2024'

צילום: באדיבות אתר שוונג
הטריאתלט מיפתח זכה בפעם הרביעית ברציפות בתחרות 'ישראמן' שנערכה באילת
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

תחרות 'איש הברזל' הישראלי, הקרויה 'ישראמן', נערכה בסופ"ש האחרון באילת ונטלו בה חלק מאות משתתפים שהתחרו בקטגוריות גיל שונות. בתחרות מסלול מאתגר במיוחד הכולל 180 ק"מ רכיבה על אופניים, 42.2 ק"מ ריצה ו-3.8  ק"מ שחייה. דן אלתרמן (יפתח), שלאורך שנים נחשב לאחד מבכירי הטריאתלטים בישראל, סיים את התחרות במקום הראשון ולאחר שהשלים את המסלול ב-9 שעות, 42 דקות ו-40 שניות, תוצאה שמהווה שיא ישראלי בכל הזמנים.

צילום: באדיבות אתר שוונג

דן אלתרמן  הצליח לזכות במדליית הזהב בעיצומה של תקופה מאתגרת במיוחד בכל פרמטר אפשרי. "פעם רביעית שאני מנצח את ישראמן צ'אלנג' 2024, פעם חמישית שאני אלוף ישראל באיש הברזל – והפעם עם ניצחון הכי מתוק שיש, שיא ישראלי חדש. מבחינתי, בזמן הזה, בימים האלה, עצם קיום התחרות וההישג שהשגתי, זהו ניצחון הרוח. השבעה באוקטובר שינה את המציאות לכולם. לנו באופן אישי נשמטה הקרקע מהרגליים, ללא בית, ללא עבודה, ללא מסגרות לילדים ובעיקר עם חוסר ודאות ענק לגבי העתיד. בזכות האהבה והחוזק המשפחתי נאחזנו אחד בשני ויחד עם כל הקושי הגופני ובעיקר המנטלי, יצרנו שגרה חדשה והצבנו מטרה ברורה. משאלה שנועדתי להגשים. כנגד הרבה מאוד סיכויים נעמדתי על קו הזינוק הכי דרוך ומצפה".

רשימת הקרדיטים של דן אלתרמן ארוכה ומכובדת: "לפני כמעט חצי שנה, יצאתי לדרך מקצועית חדשה עם מאמן חדש, ניר בדולח. החיבור היה מידי וללא ספק זוהי בחירה נכונה שהצדיקה עצמה. תודה ניר על הנתינה והמקצועיות הבלתי מתפשרת. תודה נוספת ליגאל לב, שתמיד שם בשבילי. תודה רבה לשוונג ולהפקה האדירה הזאת של צ'אלנג' ישראמן. תודה לכל המתנדבים שהיו על המסלול, כיוונו, חילקו מים ועודדו. לקהל שהגיע, בעיקר בתקופה הזאת, לעודד ולתמוך לאורך כל המסלול. לנותני החסויות שלי, שמלווים אותי שנים רבות ומעמידים לרשותי את הציוד הטוב ביותר והתמיכה הרחבה ביותר: רוזן ומינץ, סמפריט ישראל, הוקה, גרמין, אורקה, ספונסר ותמיר כפיר. תודה למשפחה המדהימה שלי, לילדים האהובים שלי, לאבא שלי והאחים שלי שתומכים ודואגים לי לכל מה שאני צריך – והתודה החשובה ביותר, לחצי השני שלי, למלכה האמיתית, שבזכותה הכול קורה. אסכם במילות תפילה לשלומם של גיבורי ישראל – חיילי צה״ל וכוחות הביטחון ולחזרתם של כל החטופים במהרה. עם ישראל חי".

אלתרמן ומאמנו. צילום: באדיבות אתר שוונג

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
ש
הבית שבלב
איך מסייע לילדים סיפור על שפני סלע להתמודד...
DALL·E 2024-08-27 11.40.21 - A couple in a dimly lit room
אהבה נסחבת
מבחוץ נראו גלית וסער כאילו נולדו זה בשביל...

Education Template