fbpx

גאווה גלילית – חמישה ממסיימי קורס טיס
הם בוגרי מכינת הגליל העליון

צילום: דובר צה"ל
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

התרגשות וגאווה גדולה מילאו השבוע את המכינה הקדם צבאית של הגליל העליון, עם קבלת הידיעה כי חמישה(!) מתוך 33 מסיימי קורס טיס הם בוגריה. החמישייה המופלאה – סגן א', סגן ג', סגן נ', סגן מ' וסגן ר' – תקבל את הכנפיים היוקרתיות בטקס מספר 186 שיתקיים היום (ה') בחצרים. נ', א' ו-ר' הם בוגרי השלוחה של המכינה בקיבוץ מעיין ברוך ואילו ג' ו-מ' הם בוגרי השלוחה בכפר הנשיא.

"ר' עלה לארץ מניו ג'רזי דרך תכנית 'יחד' של מועצת המכינות. חניך ערכי שעשה בחירה להתגייס מתוך ציונות", סיפר ג'וש, מנהל השלוחה במעיין ברוך. "נ' הוא מגדרה במקור. היה פעיל חברתי, מנהיג חיובי שתמך תמיד בחניכים שהתקשו וזכה בתחרות הניווט של השלוחה; א', מצור יגאל, הוותיק בחבורה, היה חניך עצמאי, נבון ואהוד מאוד. הוא התגייס תחילה לשירות משמעותי באחת מחטיבות החי"ר ובהמשך עבר לקורס הטיס".

צח שמואלי, מנהל השלוחה בכפר הנשיא, הוסיף על החניכים מ' ו-ג': "מ', מתל אביב במקור, אוהב את הארץ ואת הגליל, ובמהלך המכינה הוביל את תחום הטיולים; ג', מרעננה במקור, היה חניך שקט, צנוע וערכי. דמות חיובית שהיוותה השראה לשאר חבריו בקבוצה ושלאורך כל שנת המכינה פעל והתנדב במסירות".

"הטייסים הצעירים הם דוגמא ומופת לבוגרי מכינת גליל עליון, אשר מחנכת לשירות משמעותי והשפעה בצבא ובחברה הישראלית", אמר עודד שטיין, מנהל המכינה. "חמשת בוגרי קורס הטיס שאפו תמיד להשתפר, לתת מעצמם ולאחרים ואנו גאים שהם מייצגים אותנו בכבוד. מועצה אזורית הגליל העליון והקיבוצים המארחים את המכינה הם בית למכינה, והקהילות המארחות מלוות ושותפות לדרך בחינוך וגידול החניכים. אנו מלאי אמונה ותקווה כי השירות הארוך והמאתגר אליו התחייבו הטייסים יתרום לחוסנה של המדינה והחברה. אנו מאחלים להם הצלחה – לכו בשלום ושובו בשלום!".

"בגאווה רבה אני מביע את ברכותיי לחמשת הבוגרים ולמכינה כולה על ההישג המדהים", סיכם ראש המועצה, גיורא זלץ. "המכינה ידועה במחויבותה למצוינות, והישג זה הוא דוגמה מובהקת לכך. ערכי העבודה הקשה, המסירות וההתמדה שמנחילה המכינה לתלמידיה השתלמו בבירור, וכולנו גאים בהישגיהם של בוגרי הקורס. אני מאחל לטייסים הצעירים המשך שירות איכותי ומשמעותי".

Education Template