fbpx

בעקבות אירועי אמש:
גליל עליון לא תארח את עפולה בכפר בלום

צילום: מדיה הפועל גליל עליון
האירועים הביטחוניים אמש הביאו להחלטה משותפת של גורמי הביטחון, מנהלת ליגת העל והפועל גליל עליון, לדחות את קיום המשחק מול הפועל עפולה, שאמור היה להיערך הערב בכפר בלום
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

התרגשות מסוימת נרשמה ביום ראשון האחרון בגזרת קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, עם קבלת האישורים מגורמי הביטחון לקיים ללא קהל את משחק הליגה מול הפועל עפולה באולם 'הפיס' בכפר בלום, שאירח העונה רק משחק אחד של הפועל גליל עליון – המשחק בו נחלה הקבוצה הפסד 82:79 לעירוני נס ציונה. בעקבות האירועים הביטחוניים אמש באזור כפר בלום, התקבלה החלטה משותפת של הנוגעים בדבר שלא לא לקיים את המשחק הערב. 



הפועל גליל עליון אמורה לארח בכפר בלום גם את עירוני קרית אתא (יום שני הקרוב) והפועל ב"ש/דימונה (24 לחודש). בעקבות האירועים הביטחוניים בגזרת אצבע הגליל, לא מן הנמנע שהמשחקים ישוחקו במועד אחר ובאולם אחר. כזכור, הפועל גליל עליון אירחה את עירוני ר"ג באולם בצפת ואת הפועל אילת באולם בעפולה. 



בעניין אחר, אתמול נפרדה הקבוצה מהפורוורד, דניאל רוזנבאום, שנטל חלק בכל משחקי הקבוצה, אך לא הטביע חותם משמעותי. רוזנבאום, שהעמיד ממוצע של 3.1 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק, ימשיך את העונה בהפועל חיפה – יריבתה של הפועל גליל עליון במאבקי התחתית. 

אולי יעניין אותך גם:

שחקני הגליל
כובשים גם מחוץ למגרש הביתי
במשחק ראווה שנערך אמש באולם בית ירח לעיני...
IMG-20240815-WA0006
הגליל העליון ממשיך לקלוע:
הכדורסלנים המפונים עושים היסטוריה בליגת עמק הירדן
שחקני הכדורסל שפונו מקבוצותיהם בקיבוצים דפנה...
יואב אלמישלי
מכוונים גבוה:
האלמישלים מחכים לעונה ספורטיבית ולחזרה הביתה
בבית אחד שמאחד כדורסלן וכדורגלן, מחכים כולם...

Education Template