fbpx

בזאר מחניים חוזר!

אירוע של כיף ושל תרומה לקהילה; בזאר מחניים האחרון. צילום: דיתי שמעוני
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

המסורת המקסימה הזו נמשכת כבר מעל ל-40 שנים, והחודש היא מגיעה אלינו שוב: הבזאר השנתי של מחניים. למי שלא מכיר עדיין מדובר בבילוי מושלם לאחר הצהריים, עם חברים, הרבה מוזיקה טובה, דוכני מזון ומכירה; אלא שמעבר לכיף ולהנאות שמובטחות ביריד, יש לאירוע הזה גם ערך מוסף קהילתי ענק – הכנסותיו נתרמות במלואן להוספיס גליל עליון ולמחלקה ההמטולוגית בביה"ח זיו, כשכל הפקתו נעשית בהתנדבות מלאה. האירוע מאורגן על ידי חברי קהילת מחניים, מבוגרים ובני נוער. עבור גיוס הכספים נרתמים לפרויקט חקלאים, חברות ובעלי עסקים קטנים וגדולים מהאזור, התורמים את מוצריהם למכירה.

צילום: דיתי שמעוני

אז מה מחכה לכם שם השנה? דוכני אוכל שמגישים בין השאר נקניקיות, המבורגרים, צ'יפס, fish and chips של דגי הדן, אוכל דרוזי, שייקים, גלידות, בית קפה ועוד המון הפתעות. מלבד זאת יפוזרו במקום דוכני מכירה לממכר ירקות ופירות, יין, דבש, שמן זית, ריבות, צעצועים וכלי בית, דוכני יד שניה ועוד. לילדים מחכות פינות פעילות מגניבות, פינת יצירה ומתקני משחק.

צילום: דיתי שמעוני

עוד תתקיים באירוע מכירה פומבית והגרלות של כדורגל חתום על ידי שחקני מכבי חיפה, כדורגל חתום של מכבי תל אביב וכדורסל חתום על ידי שחקני הפועל גליל עליון, חופשות, ארוחות בבתי קפה ומסעדות, כרטיסי כניסה לאטרקציות מגוונות באזור, טיפולי גוף ועוד שלל פרסים. נשמע שווה, לא? 

מתי? ביום שבת, ה-13 במאי, בין השעות 16:00-19:00.

אז פיתחו יומנים ושריינו את התאריך, ואל תחמיצו את בזאר מחניים!

אולי יעניין אותך גם:

1
בין הצלצולים לאזעקות ובין הבומים למחברות
לרגל פתיחת שנת הלימודים, יצאנו לבדוק איך...
cover_גולן בן דרור_98519
מאבק מתמיד
הסינגל החדש של גולן בן דרור איננו רק יצירה...
2497346
ה-1 בספטמבר
"כשהסתובבתי בימים האחרונים באזור המרכז ראיתי...

Education Template