fbpx

איזה ריח יש לאהבה?

צילום: pexels
אם אתם בזוגיות - כנראה שנמשכתם לריח האחד של השנייה, או לפחות לא הרגשתם דחייה ● ריחות משמשים כשפת קסם נפלאה שמעוררת זיכרונות, רגשות ותחושות ● לכבוד יום האהבה, יערה הר-שגיא עם המלצות ריחניות במיוחד לשדרוג הרומנטיקה, האווירה והאינטימיות
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

לפני כמה שנים היה בארה"ב טרנד (שחלף מהר מאוד) של החלפת פרטי לבוש אינטימיים במסיבות רווקים, כדי למצוא את האחד/ת באמצעות חוש הריח! גם בתכנית 'חתונה ממבט ראשון', אחד המבחנים החשובים להתאמה זוגית הוא מבחן הריח.

מה יש בריח?

חוש הריח לוחש לנו סודות שהמודע מתקשה לקלוט, אך התת מודע קולט היטב. ריחות גורמים לנו להימשך או לדחות, לרוב לא נבין אפילו למה. יש מחקרים שטוענים שמשיכה קשורה לריח של מערכת החיסון, ואנחנו נמשכות ונמשכים למערכת חיסון חזקה ויציבה (ומסתבר שאפשר להריח אותה ולפרש את הריח). הסיבה היא כמובן הישרדותית – על מנת לדאוג להמשך הדורות.

צילום: pexels

אם אתם בזוגיות – כנראה שנמשכתם לריח האחד של השנייה, או לפחות לא הרגשתם דחייה ממנו. וכאן המקום להזכיר את עולם הבשמים, המשגשג בעיקר בשל ההבנה הבסיסית הזאת – ריחות משפיעים עלינו וגורמים לנו להרגיש מושכים יותר. האם אתם מכירים את ריח הגוף הטבעי של בן/בת הזוג ללא מבשמים?

שמנים אתריים, כמו כל ריח, משפיעים על ההרגשה שלנו. השפעתם נחקרת ומתועדת יותר ויותר. בעזרת שמנים אתריים ניתן לבחור – מה אני רוצה להכניס לזוגיות שלנו? מה אני רוצה להכניס ללב שלי? גם בתוך זוגיות קיימת ריחות משמשים כשפת קסם נפלאה ומזמינה, שמעוררת זיכרונות, רגשות ותחושות. הם מסוגלים לשדרג כל רגע, ליצור אווירה מיוחדת ולעורר תחושות אינטימיות.

ביום האהבה, הריחות משמשים כלי מושלם ליצירת רגעים רומנטיים ולהגברת התשוקה.

צילום: pexels

שמנים אתריים מומלצים ליום האהבה:

ילנג ילנג: מרגיע ומסייע בהפחתת מתחים, מאזן מערכת עצבים ומעודד חיבור אמיתי.

ורד: מחזק את הביטחון בנשיות, מעורר חשק מיני, משפר זרימת דם ומגביר ייצור תאי זרע, מרומם מצב רוח.

מליסה: מרגיעה ומחברת אל הלב, מחזקת את האהבה לעצמנו ולאחרים.

יסמין: מפחית חרדות ומתחים, מילה נרדפת לרומנטיקה ואהבה, מחזק את החיבור האינטימי בין הזוג, מעורר תשוקה מינית, מרומם את מצב הרוח ומשרה אופטימיות.

איך להכניס את השמנים האתריים לחיי האהבה?

במבער – למלא את החלק העליון של המבער במלח גס, לטפטף מעליו 8-10 טיפות שמן אתרי נבחר (אפשר לשלב כמה שמנים אתריים יחד) ולהדליק נר בחלק התחתון של המבער.

עיסוי – (לא באברי המין) למזוג לקערה שמן נייטרלי כמו שקדים או זרעי ענבים בכמות של כ-2 כפות, לטפטף עד 10 טיפות שמנים אתריים (מסוג אחד או מכמה סוגים יחד). לערבב, לשמן את כפות הידיים ולהניח על הגוף של בן/בת הזוג, תוך כוונה וחיבור. אפשר גם לעסות את שרירי הגוף בהקשבה לקצב ולעוצמה המועדפת עליהם.

אמבטיה רומנטית – למלא אמבטיה במים חמימים עם 2 כפות מלח גס או מלח אפסום, להוסיף למלח כ-10 טיפות שמן אתרי נבחר וליהנות יחד!

שתמיד נאהב ונמצא זמן להקדיש לאהובינו, עם הריחות המועדפים עלינו שמכניסים לחיינו את מה שאנחנו מבקשים, לא רק ביום האהבה.

צילום: pexels

אולי יעניין אותך גם:

2
שאקיל בגליל!
לאחר עזיבתם של עומאר סילבריו ואלפונסו אנדרסון...
WhatsApp Image 2023-05-21 at 20.58
רק בגלל הרוח
למרות המצב הביטחוני המורכב וחרף צמצום הפעילות,...
ezgif-5-57ea6c04f9
ניצחון אחרון ופרידה
הפועל גליל עליון מנצחת את הרצליה ונפרדת משני...

Education Template