fbpx

איגרת ראש המועצה לסיום השבוע ה-25 למלחמה

האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

תושבות ותושבים, חברות, חברים,

במהלך השבוע האחרון פגשתי שני נציגי ממשלה שהגיעו לבקר באזור. ביום שני היה זה השר וחבר הקבינט, בני גנץ, שדיבר גם בפני מנהלי קהילות, נציגי מליאה וחברי כיתות כוננות, ולפני יומיים שר החינוך יואב קיש. בפגישה עם השר קיש השתתפו גם מנהלות בתי הספר שלנו (וגם מנהל אחד) ועלו בה נושאים חשובים ודרישות שלנו מהמדינה בכל מה שקשור להפעלת מערכות החינוך בתנאים המורכבים האלה.

לצד השיח בחדר בלטה גם נוכחותם של תושבים יקרים וכואבים שלנו, שבאו להביע את מחאתם. זאת לא הפעם הראשונה.

ביקור גנץ. צילום: מ.א. הגליל העליון

לאורך חודשי המלחמה פגשתי לא מעט נבחרי ציבור בהווה ובעבר – חברי כנסת, שרים ועוד. אני שותף לחלק גדול מהתחושות הקשות שיש בציבור כלפי התנהלות המדינה והממשלה מאז ה7/10, ולמעשה – עוד הרבה קודם. אבל עם כל הקושי, אני חושב שחובתי כראש מועצה להשמיע את קולו של הגליל העליון באוזני מקבלי ההחלטות, להפוך שולחן ולהזכיר למדינת ישראל שאנחנו כאן ושצריך להתייחס אלינו. הדרך הטובה ביותר שאני מכיר לעשות את זה היא לפגוש את מקבלי ההחלטות עצמם.

גיורא זלץ והרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי. צילום: מ.א. הגליל העליון
ביקור ח"כ חילי טרופר. צילום: מ.א. הגליל העליון
ביקור ראש האופוזיציה, יאיר לפיד. צילום: מ.א. הגליל העליון

בחלק גדול מהמקרים איני מסכים עם דרכם, תפיסותיהם והשקפתם הפוליטית. לא בכל הפעמים אני בוחר את הפרטנרים לשיח, אבל בכל פעם ופעם אני בוחר בגליל העליון ובאינטרסים של תושביו ותושבותיו.

עם כל הקושי הכרוך בכך, אמשיך לזעוק את זעקתו של הגליל העליון ואפגוש כל מי שרוצה ויכול לעזור לנו בהתמודדות עם המשימות האדירות שעומדות לפנינו – מחר בבוקר וגם בעתיד הרחוק יותר. לא תמיד אהנה מזה, לא תמיד זה יצליח, אבל קחו לדוגמה את האמירה שלי בנוגע לפתיחת שנת הלימודים הבאה כאן בגליל העליון. היא נולדה במפגשים כאלה, הפכה מהר מאוד להצהרה שאימצו פוליטיקאים ואנשי תקשורת, ובתקווה – תסייע לייצר מציאות.

זלץ עם שר הפנים משה ארבל . צילום: מ.א. הגליל העליון
ביקור ח"כ אביגדור ליברמן. צילום: מ.א. הגליל העליון

מכם, תושבות ותושבים, אני מבקש שתמשיכו להביע דעה, להשמיע קול וגם למחות כשאתם חשים צורך. זאת זכותכם ובתקופה הזאת זו כמעט חובה. זכרו שגם ברגעים של מחלוקת, האינטרס שלנו אחד – כולנו רוצים לשקם את הגליל ולהחזיר אותו לימי הזוהר שלו, שאני בטוח שעוד יגיעו.

דעו שאני פועל להשגת המטרה הזאת בכל דרך שאני יכול.

מאחל לכולנו סופשבוע שקט ושבת שלום,

גיורא

אולי יעניין אותך גם:

זוג צעיר (Large)
אם נדע לאהוב
לאורך השנים ידעה משפחת לטוביצקי מחולתה לא...
1שם טוב ואוחיון
לא משחק יְלָדוֹת
לראשונה בתולדותיה תארח מחלקת הכדורסל של גליל...
1
הנורית פורחת שוב
מה נשתנה הפסח הזה? כמעט הכל. רק האביב פורח...

Education Template