fbpx

איגרת מראש המועצה, היום ה-19 למלחמה

צילום: מ.א. הגליל העליון
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

תושבות ותושבים יקרים,

המלחמה שנכפתה עלינו יצרה מציאות מורכבת. אנחנו נדרשים להתמודד עם אתגרים חריגים בכל תחום, ומובן שגם התחום הכלכלי מעסיק אותנו – ברמת הפרט, המשפחה, הקהילה והמועצה.

עכשיו כבר ברור שמדובר באירוע ממושך, שיצריך משאבים מיוחדים. כדי להתמודד עם האתגרים הכלכליים שהמלחמה מייצרת ועוד תייצר עבורנו חודשים ארוכים קדימה, אנחנו פועלים יום-יום לגיוס תקציבי מדינה חריגים. במקביל הקצנו, בשלב זה, 10 מילש"ח מתקציב המועצה לטובת מענה לצרכים שעולים בנושא פינוי, חינוך, תעסוקה ועוד.

בכל הקשור לפינוי – תושבי קיבוצים שפונו ע"י המדינה ממומנים על ידה, אבל משפחות רבות שהתפנו מהאזור באופן עצמאי, ע"פי הערכת המצב שלנו, נושאות בעול כלכלי גדול. אנחנו מודעים לכך ופועלים מול המדינה לסייע.

אני איתן בדעתי שהתפנות מהאזור היא המעשה הנכון בתקופה הזאת, אבל מבין גם את הקושי הגדול שכרוך בשהייה ממושכת מחוץ לבית. בין אם נשארתם, התפניתם או החלטתם לחזור – אנחנו כאן בשבילכם, ויחד עם הנהלות הקיבוצים נעשה ככל יכולתנו להיות בקשר ישיר ורצוף, ולדאוג לצרכים השונים של כל תושבי המועצה, בכל מקום בו הם שוהים.

בקשה אחרונה לי אליכם – השוהים בישובי המועצה – היו ערוכים למקרה בו נקבל מהמדינה הנחייה לפינוי מיידי. הכינו מראש יעד זמין להתפנות ותיק עם ציוד הנדרש לכם לשהייה של שבועיים.

 בתקווה ובציפייה לימים טובים יותר, גיורא

אולי יעניין אותך גם:

ראשית
איגרת ראש המועצה לסיום השבוע ה-46 למלחמה
תושבות, תושבים, הורים זהו. זה קורה....
1
עוד לא אבדה תקוותנו?
איך משפיעה המלחמה הארוכה (והארורה) הזו על...
ראשית
איגרת ראש המועצה לסיום השבוע ה-43 למלחמה
תושבות ותושבים, שכנים, חברים, השבועות...

Education Template