fbpx

לא משחק יְלָדוֹת

לראשונה בתולדותיה תארח מחלקת הכדורסל של גליל עליון את טורניר האביב לילדות ● היריבות חזקות? אז מה, שחקניות הגליל לא נבהלות, להיפך – הן מצפות בקוצר רוח למפגש; "כל אחת מביאה למשחק את האנרגיות המיוחדות שלה"
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

בשבת הקרובה, באולם הכדורסל שבבית הספר רמת כורזים, תארח קבוצת הילדות של גליל עליון את טורניר האביב. מלבדן צפויות להשתתף במשחקים שחקניות מהאגודות הפועל מעגן מיכאל, מכבי חיפה והפועל כפר סבא, וחייבים להודות שמדובר בתחרות לא פשוטה: שחקניות חיפה מגיעות כשהן במקום הראשון במחוז שלהן (ילדות א' חיפה) עם מאזן של 13 ניצחונות וללא הפסדים עד היום; שחקניות כפר סבא מאיישות את המקום השלישי במחוז שלהן (ילדות א' שרון) עם מאזן של 12 ניצחונות, שלושה הפסדים והפסד טכני אחד. שחקניות מעגן מיכאל מגיעות כשהן במקום השני במחוז שלהן (ילדות א' שומרון) עם מאזן של 13 ניצחונות, שלושה הפסדים והפסד טכני אחד.

למרות הנתונים, שבואו נודה, קצת מלחיצים, שחקניות הגליל בטוחות בעצמן ומגיעות לשחק את הכדורסל האיכותי והמקצועי שלהן. לקראת הטורניר תפסנו את גאיה אוחיון וזיו שם טוב, שתי שחקניות משמעותיות בקבוצה, לשיחה קצרה.

אז איך האווירה בקבוצה לקראת אירוח הטורניר?

גאיה: "תמיד יש אווירה טובה בקבוצה, עכשיו, ככל שהטורניר מתקרב, האווירה עוד יותר טובה. כולנו מחכות ומתרגשות לקראת יום שבת".

זיו: "תמיד יש אווירה טובה לפני משחקים. כולנו מחכות בקוצר רוח, כל אחת מביאה את האנרגיות המיוחדות שלה".

מהן המטרות שהצבתן לעצמכן לקראת הטורניר?

גאיה: "בעיקר להשתפר וליהנות. גם כקבוצה וגם כל שחקנית בפני עצמה".

זיו: "המטרה המרכזית היא להשתפר. הביאו אלינו קבוצות חזקות שכן משחקות בליגה השנה, בניגוד אלינו, ואנחנו יכולות רק להעלות את הרמה שלנו מכאן. המטרה השנייה היא ליהנות. כמובן שיש רצון לנצח אבל הניצחון לא שווה אם לא נהנינו. וגם אם לא ננצח, מספיק שעשינו את הכי טוב שלנו, וזה שווה את זה".

יש התרגשות לקראת המפגש מול הקבוצות שמשחקות מולכן?

גאיה: "יש התרגשות לפגוש אותן. הן קבוצות חדשות שלא יצא לנו להכיר ואנחנו מחכות בקוצר רוח למפגש בשבת".

זיו: "בטח שיש התרגשות, גם קצת לחץ, כי אלה קבוצות חזקות שמשחקות בליגה השנה, אבל גם ההתרגשות היא טובה".

אולי יעניין אותך גם:

1
העם עם הגליל
אז מה עושה בעלת עסק מהגליל אל מול מציאות...
חיה רגב 11
ה"חיידר" בבית המלון
"נחרדתי מהמחשבה שהילדים יחוו עוד 'שנת קורונה'...
קאר
זר שלישי חתם בהפועל גליל עליון
הרכז הקנדי מרקוס קאר, שהצטיין בבני הרצליה,...

Education Template