fbpx

לא איבדו את הצפון

שדרוג משמעותי לקבוצה - ז'בונטה רדיק. צילום: גיל נחושתן
שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, נותנים אוויר לנשימה להפועל גליל עליון שקרובה להבטחת
הישארותה בליגת העל
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

הפועל גליל עליון ממשיכה בגבורה במסע לעבר הבטחת הישארותה בליגת העל. בעוד המצב הביטחוני גרם לפרידה מאולצת מהגארד עומאר סילבריו וכן פרידה מהפורוורד אלפונסו אנדרסון והסנטר שון מילר, שלא הותירו חותם מיוחד, קלטה הקבוצה בשבועות האחרונים שלושה שחקנים זרים שמשדרגים אותה משמעותית. אחרי הסנטר ז'בונטה רדיק, הצטרפו הגארד שאק ביוקנן, שבעונה שעברה שיחק בעירוני נס ציונה והעונה בליגה הבכירה ביוון, והגארד-פורוורד די.ג'יי קנדי, ששיחק בקבוצה במחצית השנייה של עונת החזרה לליגת העל, אחריה שב לקבוצת פרומת'י האוקראינית. לאלה הצטרף הרכז רון כהן, בן קריית שמונה ובוגר מחלקת הנוער, שנמנה על סגל הקבוצה בשתי העונות הקודמות ושב מהשאלה למכבי חיפה שנשרה מהליגה הלאומית לארצית.

שאק ביוקנן. צילום: גיל נוימן

במחצית השבוע שעבר זכתה הקבוצה בניצחון חוץ דרמטי 82:85 במשחק מול הפועל עפולה, כשז'בונטה רדיק מוביל את רשימת הקלעים עם 23 נקודות. ביום שישי האחרון נחלה הקבוצה הפסד "ביתי" 84:67 במשחק מול עירוני נס ציונה שנערך באולם ה'אנרבוקס' בחדרה. אתמול (שלישי) התייצבה הקבוצה בעל כורחה למשחק חוץ מול הפועל אילת. בהנהלת המועדון ביקשו אמנם לדחות את המשחק כדי לאפשר לאנשי ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים להשתתף בטקסי יום הזיכרון, אך מנהלת ליגת העל סירבה לבקשה. שחקני הגליל עלו למשחק ממוקדי מטרה וברוב דקות המשחק צעדו ביתרון חד-ספרתי משתנה. בתום המשחק, אחרי ארבע רבעים בהם החזיקו ביתרון, זכו השחקנים לחגוג ניצחון 77:87. ברבע האחרון היה די ג'יי קנדי האיש החם של הגליל: הוא הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות, 10 מהן ברבע האחרון. עוד הצטיינו שאק ביוקנן עם 15 נקודות, ג'יימס פלדין עם 14 נקודות, ליאור קררה עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים. רועי הובר סיים עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים, לוטן אמסלם עם 8 נקודות, ז'בונטה רדיק עם 7 נקודות ומירון רוינה עם 4 נקודות.

הניצחון מעניק לקבוצה עלייה למקום ה-11, כשבמאזן המשחקים שלה משחק אחד יותר מהפועל אילת (מהמקום ה-12) והפועל באר שבע (האחרונה). לגליל יתרון של ניצחון אחד על פני אילת; במידה והקבוצות תסיימנה את העונה עם מספר נקודות זהה, תדורג גליל גבוה יותר, מאחר ומאזן הניצחונות הפנימי ביניהן עומד על 1:2 לגליל, שכעת מקדימה בשני ניצחונות ומשחק עודף את הפועל באר שבע, אותה טרם פגשה בפעם השלישית העונה.

ביום שני (20 במאי) בשעה 20:00 תפגוש הקבוצה בחדרה את הפועל באר שבע למשחק העונה. ניצחון ישאיר את הקבוצה בליגה.

מועצה אזורית הגליל העליון תעמיד אוטובוס לרשות אוהדי הקבוצה. פרטים בעמוד הפייסבוק של הפועל נופר גליל עליון.

אולי יעניין אותך גם:

450519705_122109112496382659_809789708041411483_n
היוזמה שתקים לתחייה את היישובים הנטושים בצפון
הכירו את המהלך פורץ הדרך של תושבים שלנו,...
2
"אני מרגיש שליחות להגיע לישובים סמוכי הגדר ולהשמיע את קולם של אלה שנשארו להגן על הגבול"
הוא מופיע על המסך שלנו מידי יום ומדווח על...
קאר
זר שלישי חתם בהפועל גליל עליון
הרכז הקנדי מרקוס קאר, שהצטיין בבני הרצליה,...

Education Template