fbpx

הכי טובות בארץ

צילום: עמותת הספורט
שחקניות הגליל העליון זכו בגביע המדינה לרוגבי נשים זו השנה השנייה ברציפות ● "זהו ניצחון לכל הגליל שנמצא באחת התקופות הקשות שהיו פה"
האזינו לכתבה
Getting your Trinity Audio player ready...

סוף שבוע מרגש של רוגבי היה לנו במגרש הכדורגל שבחצור הגלילית: שחקניות הגליל אירחו את טורניר גביע המדינה והתמודדו על התואר יחד עם הקבוצות: רעננה, תל אביב, ירושלים, הדרים ורחובות.

במשחק הראשון התחרו שחקניות הגליל מול שחקניות רעננה וניצחו 21-7 מנקודות טריי ובעיטות המרה של אמה ליפשיץ ומיכל להק. במשחק השני ניצחו הגליליות את שחקניות רחובות בתוצאה 27-5 מנקודות טריי של מיכל להק, אמה ליפשיץ ונעמה בדיחי. להק הוסיפה גם בעיטת המרה מדויקת. במשחק הגמר נגד שחקניות תל אביב נרשמה דרמה גדולה, כאשר עם שריקת הסיום התוצאה הייתה 12-12 והמשחק הלך להארכה של טריי זהב – הקבוצה שתבצע נקודת טריי תניף את הגביע. כשכולן כבר עייפות, יוצאות שחקניות הגליל להתקפה נהדרת, כאשר ברגע של נחישות עוקפת אמה ליפשיץ שלוש שחקניות ומוסרת לנעמה בדיחי כדור מדהים. עם הכדור הזה קובעת נעמה את נקודת הטריי שמעניקה לשחקניות הגליל את הגביע עם ניצחון 17-12 על תל אביב. מיכל להק נבחרה למצטיינת הטורניר כשהיא קובעת נקודת טריי בכל משחק.

צילום: עמותת הספורט

"קבוצת הנשים שלנו היא הכי טובה בארץ וזה דבר שמדהים להגיד!", סיכם בהתלהבות יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט של המועצה. "הזכייה של הנשים בגביע, ביחד עם הופעה מסחררת של קבוצת הנוער שלנו, מהווים סיום מדהים לעונה מטורפת. עונה שהתחילה בארבעה חודשים ללא אימונים, ולאחר מכן אימונים משולבים של כלל הקבוצות, קטנים עם גדולים, נשים, שחקנים מנוסים עם חדשים – והכל באותו יום, על אותו המגרש, באותה השעה ועם מאמן אחד – ואת העונה הזו אנחנו מסיימים הכי חזק שאפשר. אני גאה ומודה לכל אחד ואחת מהשחקנים והשחקניות שלנו במועדון, שהמשמעת העצמית שלהם והנכונות שלהם להמשיך להגיע לאימונים גם כשקשה, מעידות על האופי שלהם ושלהן, על היחס כלפי המועדון שלנו ועל כמה הם מרגישים שייכים. הניצחון הזה הוא לא רק שלנו כמועדון רוגבי, הוא ניצחון לכל הגליל שנמצא באחת התקופות הקשות שהיו פה. אנחנו גאים ומאושרים לייצג את כל רחבי הגליל והגולן ונמשיך לעשות הכל כדי להביא כבוד והישגים לצפון."

צילום: עמותת הספורט

גם קבוצת הנוער של הגליל (עד גיל 18) רושמת שני ניצחונות מרשימים מול שחקני קיבוץ יזרעאל, כשבמשחק הראשון ניצחו שחקני הגליל בתוצאה 17-12 ובמשחק השני 47-12. אלון שניידר, תומר גלרנטר ויפתח זעפרני הבקיעו נקודות טריי וגיל שמיר הוסיף שש בעיטות המרה מדויקות. השחקנים הצעירים ממשיכים לעבוד קשה ובהחלט ראויים לניצחון ולחיוך שהוא מביא איתו.

צילום: עמותת הספורט

אולי יעניין אותך גם:

1
העם עם הגליל
אז מה עושה בעלת עסק מהגליל אל מול מציאות...
חיה רגב 11
ה"חיידר" בבית המלון
"נחרדתי מהמחשבה שהילדים יחוו עוד 'שנת קורונה'...
קאר
זר שלישי חתם בהפועל גליל עליון
הרכז הקנדי מרקוס קאר, שהצטיין בבני הרצליה,...

Education Template